قیمت درب و پنجره آلومینیومی

 

قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی قیمت ساخت و نصب به صورت کلی و استاندارد قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی بر حسب کیلو گرم محاسبه می شود،که قیمت پنجره ساخته شده با پروفیل های آلومینیومی با توجه به نوع پروفیل آلومینیومی که برای ساخت پنجره استفاده میشود متفاوت خواهد بود قیمت پنجره های آلومینیومی به شرح زیر است: قیمت پنجره آلومینیومی معمولی هر کیلوگرم ۲۹۵۰۰۰ تومان قیمت پنجره آلومینیومی نرمال بریک یا اختصاصی هر کیلو گرم از ۳۱۰۰۰۰ تا ۳۲۹۰۰۰ تومان قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک از ۳۴۵۰۰۰ تا ۳۷۹۰۰۰ تومان قیمت نصب پنجره آلومینیومی معمولا ۱۵ تا ۱۸ درصد از مبلغ کل پروژه می باشد ما در جامعه ای زندگی می کنیم که اکثریت مردم همیشه همه چیز را با بهترین قیمت ممکن می خواهند. با این وجود، وقتی صحبت از پنجره‌های آلومینیومی به میان می‌آید، صرفاً قیمت را در نظر می‌گیریم. وقتی صحبت از پروفیل پنجره آلومینیومی به میان می آید، شما روی محصولی با کیفیت بالا سرمایه گذاری می کنید که برای چندین دهه دوام خواهد آورد. این محصول فوق العاده سبک وزن است که امکان نصب آسان و کارکرد بدون زحمت را فراهم می کند. به منظور صرفه جویی در هزینه، تجزیه و تحلیل دقیق نیازهای خود بسیار مهم است. · همچنین بررسی دقیق همه گزینه ها در مورد پنجره های آلومینیومی مفید است. این امر به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که هنگام خرید پنجره آلومینیومی تصمیمی آگاهانه بگیرند. با اطلاعات کافی در مورد این محصولات می توان پنجره های آلومینیومی ارزان قیمت را پیدا کرد. پنجره های آلومینیومی زیادی برای فروش وجود دارد. همیشه عادت کنید قبل از تصمیم گیری نهایی، تمام نظرات مصرف کننده را با دقت بخوانید.

همیشه باید اطمینان حاصل کنید که طرح پنجره آلومینیومی را خریداری می کنید که توسط یک سازنده معتبر ارائه شده است. محصول باید دارای سیاست بازگشت و همچنین گارانتی گسترده باشد. قیمت درب و پنجره های آلومینیومی چقدر است؟ درب و پنجره آلومینیومی با افزایش نوآوری های خلاقانه در صنعت دروپنجره خرید درب و پنجره دیگر به یک یا دو راه حل محدود نمی شود. چه به دنبال نصب پنجره‌هایی باشید که تدابیر ایمنی خانه‌ها و دفاتر شما را افزایش می‌دهد و یا به دنبال طرح‌های درهایی هستید که ظرافت و شکوه را برای ایجاد یک ورودی مجلل فریاد می‌زند، می‌توانید پروفیل‌های درب و پنجره را بیابید که دقیقاً با حال و هوای فضای شما مطابقت دارد. .. هنگامی که به کاتالوگ های در و پنجره نگاه می کنید، ممکن است مشاهده کرده باشید که آلومینیوم به عنوان یکی از گزینه های انتخابی برای طراحی قاب های پیچیده و ساده در و پنجره ظاهر می شود. علیرغم داشتن موقعیت قابل توجهی در صنعت دروپنجره، آلومینیوم به عنوان یک مصالح ساختمانی به دلیل سوال های بسیاری که در مورد آن در اطراف شناور است، همچنان بحث برانگیز است. هنگام استفاده از پروفیل های آلومینیومی برای درها و پنجره های خود ، ممکن است نظرات متفاوتی در مورد مزایا و معایب آنها دریافت کنید که بیش از گذشته شما را گیج می کند. دلیل وجود نظرات مختلف در مورد درب و پنجره آلومینیومی محبوبیت آنهاست. درست مانند هر شخص یا آیتم معروف دیگری، شایعات و سوالات متعددی در مورد در و پنجره های آلومینیومی نیز منتشر می شود درباره تفاوت قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی با UPVC بیشتر بدانید قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی در تهران آیا به نصب پنجره‌ دوجداره آلومینیومی در تهران فکر می‌کنید اما باید از قیمت آن‌ها اطلاعاتی کسب کنید؟ مانند تفاوت بین پنجره سفارشی با سایز های مختلف — و ایده ای از قیمت های درب های ورودی و بالکن آلومینیومی؟ در حالی که ما نمی‌توانیم قیمت های دقیقی را به شما ارائه کنیم — اما با دیدن لیست قیمت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی ما می توانید میانگین قیمت ها را بدست آورید یا باید قیمت‌ها را دریافت کنید — ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا بهترین پنجره آلومینیومی را با بهترین قیمت دریافت کنید، و همچنین به شما ایده‌ای از قیمت‌های مختلف برای پنجره‌های آلومینیومی در تهران ارائه می‌کنیم. . بیایید با بررسی عواملی که بر قیمت پنجره‌های آلومینیومی شما تأثیر می‌گذارند، شروع کنیم.

بهترین قیمت پنجره دوجداره آلومینیومی چه عواملی بر قیمت پنجره های آلومینیومی تأثیر می گذارد؟ پنجره های فریم آلومینیومی استحکام خوبی با طراحی سبک وزن ترکیب می کنند. آنها برای آب و هوای گرم بهترین هستند و حتی می توانند هوای شور نزدیک سواحل دریا را کنترل کنند. سه نوع عامل وجود دارد — عوامل مربوط به پنجره ها، لوازم جانبی و نصب. فاکتورهای پنجره اندازه پنجره: استحکام آلومینیوم اجازه می دهد تا پنجره هایی در محدوده متوسط ​​و بزرگ و همچنین پنجره های کوچکتر وجود داشته باشد. قیمت با اندازه افزایش می یابد. جدول هزینه پنجره آلومینیومی ما را بر اساس اندازه در زیر مشاهده کنید. کیفیت پنجره: آلومینیوم طیف وسیعی از چوب و یو پی وی سی را ارائه نمی دهد. اکثر آنها پنجره های درجه یک یا متوسط ​​​​سازندگان هستند. فقط چند پنجره آلومینیومی سطح بالا وجود دارد. نوع پنجره: پنجره های ثابت طراحی ساده تری نسبت به پنجره های متحرک دارند، بنابراین هزینه کمتری دارند. بهبود حرارتی: پنجره های آلومینیومی امکان از دست دادن گرما را در زمستان و افزایش گرما را در تابستان فراهم می کنند زیرا گرما به راحتی از فریم ها عبور می کند. برخی از آلومینیوم‌ها، مانند پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک، از آلومینیومی استفاده می‌کنند که از نظر حرارتی بهبود یافته است تا انتقال حرارت را کاهش دهد. این ویژگی هزینه را اضافه می کند. لوازم جانبی پنجره لوازم جانبی پنجره این گزینه را برای پنجره های نیمه سفارشی به شما می دهد. در اینجا گزینه های لوازم جانبی پنجره آلومینیومی شما آمده است: شیشه: شیشه استاندارد در پنجره های آلومینیومی شیشه ای دو جداره و کم E است. پنجره های ارزان تر دارای یک جداره هستند. بسیاری از انواع شیشه های تخصصی از جمله رنگی، مبهم، مقاوم در برابر ضربه و انرژی استار در دسترس هستند که هر کدام قیمت منحصر به فردی دارند. رنگ: برخی از پنجره های آلومینیومی هنوز ز خام یا آلومینیومی با روکش شفاف هستند و مقرون به صرفه ترین هستند. رنگ سفید از نظر هزینه در رتبه بعدی قرار دارد. از آنجا، رنگ های تیره تر هزینه را با حاشیه کمی افزایش می دهند.

شاید ۱۰ تا ۱۵ درصد برای هر پنجره بسته به رنگ. یراق آلات: اگر گزینه های یراقی دارید، محدود هستند. معمولاً یک گزینه با هزینه استاندارد و یک تا سه گزینه پرهزینه تر وجود دارد. آنها به دلیل سبک و/یا عملکرد، مانند قفل محکم تر، هزینه بیشتری دارند. توری/حفاظ: ممکن است این گزینه را داشته باشید که هیچ حفاظی برای پنجره ها انتخاب نکنید یا یکی از تعداد انگشت شماری از سبک های حفاظ یا توری پنجره را انتخاب کنید. برخی از آنها بیشتر از بقیه هزینه دارند. نوع پروفیل: چند نوع پنجره آلومینیومی دارای گزینه های پروفیل مانند پروفیل های ظریف و قوی است که دید بهتری را فراهم می کند. قیمت آنها کمی بیشتر از پروفیل های استاندارد است. عوامل قیمت نصب پنجره پنجره جدید در مقابل تعویضی: نصب پنجره های جدید زمان کمتری می برد، بنابراین هزینه نیروی کار کمتر است. در خانه‌های موجود، تنها زمانی منطقی است که پنجره‌های جدید را در مقابل تعویضی انتخاب کنید که در حال بازسازی منزل خود باشید. بدون هزینه نصب: اکثر صاحبان خانه افراد حرفه ای را برای نصب پنجره استخدام می کنند، اغلب در یک بسته بسته با پنجره ها. با این حال، اگر دستی دارید و می توانید کار را خودتان انجام دهید، می توانید هزینه نصب را در جیبتان بگذارید. هر چند با نصب خودتان یا افراد غیر متخصص ممکن است گارانتی را باطل کنید، به خصوص اگر پنجره به دلیل نصب اشتباه از کار بیفتد. گارانتی مشابه اکثر موارد است که می گوید: “این ضمانت محدود فقط در صورتی اعمال می شود که محصول به درستی نصب، استفاده و نگهداری شده باشد.” نصب بد دلیل شماره یک رد ادعاهای گارانتی است.

این نوع پنجره ها به دلیل ویژگی های خاص خود مانند عایق حرارتی بالا، عمر طولانی، مقاومت در برابر رطوبت و سایر عوامل آب و هوایی، ظاهر زیبا و قابلیت انعطاف پذیری در طراحی، جذابیت زیادی دارند. اما یکی از موضوعات مهم در خرید و نصب پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، قیمت آنها است. با توجه به اینکه این نوع پنجره ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ای تولید می شوند و از مواد با کیفیت بالا ساخته می شوند، قیمت آنها نیز به طور معمول بالاتر از سایر نوع پنجره ها است. در این مقاله، قصد داریم به بررسی عوامل مختلفی که بر قیمت پنجره درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک تأثیر می گذارند، بپردازیم. عواملی مانند ابعاد پنجره، نوع و ضخامت پروفیل آلومینیومی، نوع شیشه، نوع مکانیزم باز و بسته کردن، نوع رنگ و تکنولوژی ساخت و تولید این پنجره ها از جمله عواملی هستند که تأثیر زیادی بر قیمت آنها دارند.

برای استعلام قیمت درب و پنجره آلومینیومی به وب سایت تکویندوز مراجعه کنید.

 


می پسندم نمی پسندم

قیمت پنجره دوجداره در تکویندوز

 

محاسبه قیمت پنجره دوجداره تنها به عوامل گفته‌ شده در بالا محدود نمی‌شود؛ درنتیجه نمی‌توان به ‌طور دقیق اعلام کرد این پنجره‌ها چه قیمتی دارند. با وجود این می‌توان گفت تقریباً اکثر خانه‌هایی که متراژ مشترکی دارند از یک نوع پنجره و تعداد مشخصی از پنجره‌های دو جداره استفاده می‌کنند. قیمت پنجره دو جداره در سال ۱۴۰۲ به عوامل مختلفی بستگی دارد که مارک پنجره، مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن، نوع شیشه، یراق و پروفیل پنجره بخشی از آن است. به ‌علاوه هزینه نصب هر پنجره با توجه به ابعاد و طراحی آن متفاوت خواهد بود. اگر میخواهید بدانید قیمت پنجره دوجداره چگونه محاسبه می شود؟ در ادامه برای شما جدولی تهیه شده است که در آن بازه قیمت پنجره دوجداره مارک خوب با مقایسه چند برند فروشنده اعلام شده است.

پنجره ها و درب ها برای نحوه زندگی شما ساخته شده اند پنجره ها و درهای تکویندوز از نحوه زندگی مردم الهام گرفته شده است.

فضاهایی که اشغال می کنیم می تواند تاثیر مثبتی بر رفاه ما داشته باشد.گذراندن زمان در فضاهای پر از نور طبیعی، تجدید قوا با هوای تازه فراوان، و سخاوتمندانه با منظره بیرونی،می تواند به اندازه ورزش ورژیم غذایی مناسب برای سلامتی ما مهم باشد.ما به پنجره‌ها و درهای با کیفیت و زیبایی که برای چندین دهه ساخته می‌شوند اعتقاد داریم.ما به قدرت نور روز و توانایی آن برای آوردن گرماو آرامش به خانه و تغییر زندگی صاحب خانه علاقه داریم. به همین دلیل ما متعهد هستیم که درسفر به فضای رویایی به شما کمک کنیم.ما به‌عنوان متخصص دروپنجره،پنجره‌ها و درهای سفارشی تولید  می‌کنیم که خانه مدرن،متفکر و شاد را تقویت می‌کنند 

تیم متخصص درب و پنجره دوجداره تکویندوز با تکیه بر تجارب و سوابق ۱۸ ساله مدیران خود و همچنین استفاده از علم روز دنیا در زمینه تولید درب و پنجره و نمای آلومینیومی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ شروع نموده است.

هدف اول و مهم مجموعه تکویندوز کسب رضایت مندی و ارتقای مشتری مداری می باشد، 

  • تولید و فروش درب و پنجره دوجداره آلومینیومی
  • تولید و فروش درب و پنجره دوجداره UPVC
  • تولید و فروش درب و پنجره دوجداره ترمال بریک
  • اجرا انواع نماهای ساختمانی کرتین وال،فرم لس و …
  • تولید و فروش انواع توری درب و پنجره
  • انواع شیشه ساختمانی

می پسندم نمی پسندم

کوچینگ حرفه ای چیست و چرا مهم است؟

کوچینگ حرفه ای چیست و چرا مهم است؟

​کوچینگ حرفه ای، یک فرآیند توسعه فردی است که به هدف بهبود عملکرد و توانمندی‌های فردی یا حرفه‌ای کمک می‌کند. در این مقاله، ما به بررسی عمیق تعریف
کوچینگ حرفه ای خواهیم پرداخت و بررسی خواهیم کرد که چرا این مفهوم بسیار مهم است.
تعریف کوچینگ حرفه ای
کوچینگ حرفه ای یک روش توسعه شخصی و حرفه‌ای است که توسط یک کوچینگ حرفه ای حرفه‌ای ارائه می‌شود. در این فرآیند، کوچینگ حرفه ای با استفاده از تکنیک‌ها و ابزارهای خاصی به افراد کمک می‌کند تا به اهداف شخصی و حرفه‌ای خود دست یابند و عملکرد خود را بهبود بخشند.

اهداف کوچینگ حرفه ای
یکی از اهمیت‌های اصلی کوچینگ حرفه ای، تعیین و دنبال کردن اهداف مشخص است. افرادی که از کوچینگ حرفه ای بهره می‌برند، می‌توانند اهداف خود را به دقت تعیین کرده و به سمت دستیابی به آن‌ها حرکت کنند.
نقش کوچینگ حرفه ای در توسعه فردی 
یکی از جذابیت‌های کوچینگ حرفه ای این است که به افراد کمک می‌کند تا خود را کشف و توسعه دهند. این فرآیند افراد را به سمت فعالیت‌هایی هدایت می‌کند که واقعاً به آن‌ها علاقه دارند.

کوچینگ حرفه ای در کسب و کار
در محیط کسب و کار، کوچینگ حرفه ای به تیم‌ها و کارمندان کمک می‌کند تا بهره‌وری و عملکرد خود را بهبود بخشند. این ابزار قدرتمند به مدیران کمک می‌کند تا تیم‌های موفقی را رهبری کنند.

مزایای کوچینگ حرفه ای
استفاده از کوچینگ حرفه ای مزایای بسیاری دارد. این از جمله افزایش اعتماد به نفس، بهبود مهارت‌های ارتباطی، افزایش عملکرد حرفه‌ای و شخصی، و کشف و توسعه شغف‌های شخصی می‌شود.

چرا کوچینگ حرفه ای مهم است؟
کوچینگ حرفه ای به افراد امکان می‌دهد که بهبود عملکرد و توانمندی‌های خود را تجربه کنند. این فرآیند به عنوان یک ابزار قدرتمند در توسعه فردی و حرفه‌ای شناخته می‌شود.

کوچینگ حرفه ای در زندگی شخصی
کوچینگ حرفه ای نه تنها در حوزه حرفه‌ای مفید است بلکه در زندگی شخصی نیز اهمیت دارد. این به افراد کمک می‌کند تا مشکلات شخصی را حل کرده و بهبود در زندگی خود ایجاد کنند.

نکات مهم در انتخاب یک کوچینگ حرفه ای
انتخاب یک کوچینگ حرفه ای مناسب بسیار مهم است. برخی نکات کلیدی که در این انتخاب باید مدنظر قرار گیرند، شامل تجربه کوچینگ حرفه ای، شهامت‌ها و مهارت‌ها، و شیوه کار با مشتریان است.

اصول کوچینگ حرفه ای موفق
کوچینگ حرفه ای موفق به اصول خاصی پایبند است. این اصول شامل ایجاد ارتباط موثر با مشتریان، تعیین اهداف مشخص، و ایجاد برنامه‌های عملی برای دستیابی به اهداف هستند.

نمونه موارد موفقیت با کوچینگ حرفه ای
در جهان مدرن، بسیاری از افراد و حرفه‌ایان با کوچینگ حرفه ای به موفقیت‌های چشمگیر دست یافته‌اند. این موارد موفقیت می‌تواند به عنوان الگوهای الهام‌بخش برای دیگران عمل کند.

کوچینگ حرفه ای در جهان مدرن
در دنیای امروز، کوچینگ حرفه ای به یکی از مهمترین ابزارهای توسعه فردی تبدیل شده است. افراد و سازمان‌ها از این فرآیند بهره‌مند می‌شوند تا به بهره‌وری بیشتری دست یابند.

تفاوت کوچینگ حرفه ای با مشاوره
کوچینگ حرفه ای و مشاوره دو فرآیند متفاوت هستند. در مقاله‌ای جداگانه، ما به مقایسه این دو رویکرد خواهیم پرداخت.

کوچینگ حرفه ای در حوزه‌های مختلف
کوچینگ حرفه ای در حوزه‌های مختلفی مانند کوچینگ حرفه ای زندگی، کوچینگ حرفه ای کاری، و کوچینگ حرفه ای بهداشت و تندرستی به کار می‌رود. ما به بررسی این حوزه‌ها نیز خواهیم پرداخت.

جمع بندی
در اختتام، کوچینگ حرفه ای یک ابزار قدرتمند برای توسعه فردی و حرفه‌ای است. این فرآیند افراد را به سمت دستیابی به اهداف و توانایی‌های بالاتر هدایت می‌کند.

منبع: آموزش حرفه ای کوچینگ


می پسندم نمی پسندم

بیمه دانشجویی ترکیه

کسانی که به فکر اخذ اقامت ترکیه هستند یکی از مهم ترین و اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که خودتان را بیمه سلامت یا همان بیمه درمانی نمایید، فرقی نمیکند که چه نوع اقامتی میخواهید بگیرید، اقامت دانشجویی، تمدید اقامت توریستی، اقامت از طریق خرید خانه، اقامت از طریق ثبت شرکت همه نیاز به این دارد که قبل از هر کاری خودتان را بیمه نمایید. مدت زمان بیمه شما دقیقا به اینکه اقامت چند ساله میخواهید بستگی دارد. برای مثال اگر درخواست اقامت یک ساله دارید باید بیمه یک ساله ترکیه را خریداری نمایید. اگر درخواست اقامت دوساله دارید باید بیمه تان را نیز دو ساله خریداری نمایید. در ترکیه شرکت های بیمه ی بسیاری وجود دارد که این کار را برای شما انجام خواهند داد اما ما در این بخش میخواهیم به بیمه هایی که قیمت مناسبی دارند و شما به راحتی می توانید این بیمه ها را خریداری نمایید، اشاره کنیم. پس تا آخر با ما همراه باشید و اگر نیاز به مشاوره برای خرید بیمه در ترکیه دارید می توانید با پشتیبانی سایت آتلاز در ارتباط باشید تا با توجه به شرایط و نوع اقامت شما بهترین بیمه و ارزان ترین بیمه به شما معرفی گردد.

انواع بیمه درمانی در ترکیه

در این بخش می خواهیم انواع بیمه درمانی در ترکیه را به شما معرفی کنیم، اگر بخواهیم دسته بندی کنید بیمه های سلامت ترکیه دو دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند، بیمه ای که ما برای اقامت نیاز داریم بیمه خصوصی می باشد.

بیمه اقامت ترکیه

بیمه اقامت ترکیه یا همان بیمه خصوصی که به آن در ترکی özel sigorta می گویند می باشد. شرکت های خصوصی زیادی در ترکیه وجود دارد که هر کدام تعرفه ها و پوشش خاص خود را دارند. ولی در مجموع همگی آنها در یک سطح می باشند و تقریبا می توان گفت که بیمه ی خصوصی که مزایای بیشتری نسبت به دیگری داشته باشد وجود ندارد. اگر شرکت یا شخصی ادعا کرد که پوشش این بیمه نسبت به بیمه های خصوصی دیگر فرق دارد ادعای کذبی است، با این ادعا می خواهند از شما هزینه ی بیشتری دریافت کنند. پس با خیال راحت بیمه ی خصوصی که قیمت پایین تری دارد را می توانید انتخاب کنید.

بیمه دانشجویی ترکیه

بیمه دانشجویی ترکیه دانشجویان زمانی که کارهای ثبت نام خود را انجام دادند و برگه دانشجویی یا همان öğrenci belge خود را از دانشگاه دریافت کردند می توانند خود را بیمه کنند اما از زمان ثبت نام تا سه ماه مهلت دارند که مدارک خود را به اداره بیمه تحویل دهند، این بیمه، بیمه درمانی کامل است و تمامی هزینه های درمانی شما را پوشش خواهد داد. هزینه بیمه دانشجویی ترکیه ماهانه 500 لیر می باشد که بسته به سن دانشجو متغییر می باشد. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که قبل از اینکه شما بیمه شوید از شما تست سلامت نیز گرفته می شود و در صورتی که بیماری خاصی داشته باشید آن بیماری را بیمه پوشش نخواهد داد. این بیمه همان بیمه SGK می باشد.


می پسندم نمی پسندم

سود بانکی در ترکیه

مالیات بر موجودی حساب بانکی ترکیه

 بانک های ترکیه بابت موجودی حساب شما مالیاتی کسر نخواهند کرد. تنها زمانی که در سیستم بانکی مالیاتی برای شما محاسبه می شود زمانی است که شما حساب سپرده ی سرمایه گذازی ایجاد کرده باشید و سود ماهانه دریافت نمایید.البته مبلغ مالیات کاملا شفاف برای شما نمایش داده می شود و در هر محاسبه سود و پرداخت آن میزان مالیات از سود شما کسر خواهد شد و سود خالص به حساب شما واریز خواهد شد. بنا براین مالیات بر موجودی حساب بانکی ترکیه محاسبه نخواهد شد.

سود بانکی در ترکیه

با افتتاح حساب در ترکیه می توانید از سود بانکی هم بهره مند شوید. به عبارتی می توان به عنوان یک سرمایه گذاری از آن استفاده نمایید.دریافت سود بانکی محدودیتی برای ایرانیان ندارد و افرادی که حساب بانکی داشته باشند میتوانند با سپرده گردن پول خود سود بانکی دریافت نمایند. این کار برای مبالغ پایین به سادگی از طریق اپلیکیشن قابل انجام است و برای مبالغ بالا برای تعیین سود بانکی و شرایط آن می توانید به شعبه ی خود مراجعه نمایید.

 نرخ سود بانکی در ترکیه

 نرخ سود بانکی برای مبالغ پایین در بانک زراعت 17% است که البته مالیات آن کسر خواهد شد. برای مبالغ بالا باید رئیس شعبه تصمیم گیری نماید. همچنین میتوانید در حساب دلاری یا یورو خود سپرده گذاری نمایید که البته میزان سود آن پایین تر خواهد بود و حدود 1.5% است. نرخ سور بانکی را در سایت آتلاز ببینید.

 اپلیکیشن بانک زراعت ترکیه

 در لحظه ی افتتاح حساب با پاسپورت در ترکیه پیام فعال سازی اپلیکیشن بانکی به شماره سیم کارت شما ارسال می شود و شما میتوانید وارد حساب خود شوید. این امکان برای شما وجود دارد. در صورتی که بخواهید از ایران یا هر کشور دیگری به غیر از ترکیه از سریق اپلیکیشن به حساب خود دسترسی داشته باشید؛ البته برای این کار باید گزینه ی دسترسی در خارج از ترکیه را در اپلیکیشن فعال نمایید. اپلیکیشن بانک زراعت امکانات زیادی را برای شما ارائه خواهد داد که در اینجا به طور خلاصه به آنها اشاره می شود: پرداخت قبوض آب، برق،گاز،تلفن پرداخت جریمه های خودرو تبدیل (چنج)پول. شما میتوانید بدون مراجعه به صرافی ها یا شعب بانکی، از داخل اپلیکیشن، پول خود را به ارزهای پشتیبانی شده در حساب بانکی خودتبدیل نمایید. ارز های پشتیبانی شده در حساب بانک زراعت به صورت پیش فرض لیر، یورو، دلار و پوند می باشد و شما میتوانید هر کدام از آنها را به دیگری تبدیل نمایید و به صورت آنی در حساب شما تبدیل خواهد شد. شارژ استانبول کارت و موزه کارت و اکثر کارت های خدمات دولتی ایجاد حساب سپرده جهت دریافت سود بانکی، بدون نیاز به مراجعه به بانک.  شما می توانید هر مقدار از موجودی حساب خود را برای دریافت سود بانکی در اپلیکیشن تبدیل به سپرده نمایید و تمام جزئیات را نیز مشاهده نمایید.


می پسندم نمی پسندم

فروشگاه ایمن باشی

آیا به دنبال یک راه حفاظتی موثر برای خانه یا محل کسب و کار خود هستید؟ آیا دوربین مداربسته و دزدگیر را در نظر دارید؟ در فروشگاه ایمن باشی، ما هر دو راه حفاظتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا امنیت شما را تضمین کنیم.

دوربین مداربسته و دزدگیر هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

1. دوربین مداربسته:

دوربین مداربسته، با قابلیت ثبت تصاویر و ویدئوهای وقوع رویدادها، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی وقایع را ضبط و ثبت کنید. با نصب دوربین‌های مداربسته در نقاط حساس، می‌توانید به صورت زنده و آنلاین وقایع را نظارت کنید. با این حال، مهم است به این نکته توجه کنید که دوربین مداربسته به تنهایی قابلیت اعلام سرقت ندارد.

2. دزدگیر:

دزدگیر، با تشخیص هرگونه حرکت مشکوک یا وقوع حمله، شما را از طریق پیامک، تماس تلفنی و آژیر بلند هشدار می‌دهد. این ویژگی بسیار مهم است زیرا شما در صورت وقوع حمله فوراً مطلع می‌شوید. دزدگیر همچنین امکان کنترل از راه دور سیستم های برقی محل را به شما می‌دهد.

3. ترکیب دوربین مداربسته با دزدگیر:

با ترکیب دوربین مداربسته و دزدگیر، امنیت خانه یا محل کسب و کار شما به صورت چندلایه افزایش می‌یابد. شما می‌توانید دوربین مداربسته را به سیستم دزدگیر متصل کنید تا در صورت وقوع حمله، همزمان با دریافت هشدار از دزدگیر، تصاویر و ویدئوهای مربوطه را دریافت کنید.

در نهایت، بهترین راه برای حفاظت از خانه و محل کسب و کار شما استفاده از هر دو دوربین مداربسته و دزدگیر است. با ترکیب این دو راه حفاظتی، شما از مزایای هر کدام بهره‌برداری کنید و امنیت کاملیرا برای خود فراهم کنید.

در فروشگاه ایمن باشی، ما به شما انواع دوربین‌های مداربسته با کیفیت بالا و دزدگیرهای پیشرفته را ارائه می‌دهیم. تیم ما از تکنسین‌های حرفه‌ای و مجرب تشکیل شده است که به شما در نصب و راه‌اندازی این سیستم‌ها کمک خواهند کرد.

با داشتن دوربین مداربسته، شما قادر خواهید بود وقایع را ضبط و ثبت کنید و در صورت لزوم از تصاویر و ویدئوها استفاده کنید. همچنین، با نصب دزدگیر، امکان مشاهده و کنترل از راه دور محیط خود را دارا خواهید بود و در صورت وقوع هرگونه حمله، هشدار به شما ارسال خواهد شد.

در فروشگاه ایمن باشی، امنیت شما برای ما اولویت است. با ترکیب دوربین مداربسته و دزدگیر، محیط خود را به صورت کامل نظارت کنید و در برابر هرگونه تهدید و حمله، آماده واکنش سریع باشید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید یا به وبلاگ ایمن باشی مراجعه کنید. امنیت شما ارزشمند است و ما در خدمت شما هستیم.


می پسندم نمی پسندم

سایت فروشگاهی ایمن باشی

سعی کنید برای حیات خلوت خود از دوربین های دید در شب و همچنین چراخ هایی با سنسور حرکت نصب کنید. بهتر است یکی از دوربین های حیات خلوت را در جایی قرار دهید تا قابل دید باشد. این اتفاق میتواند جلوی ورود هر گونه مزاحمی را بگیرد. یکی از دوربین های مقرون به صرفه و مناسب که برای امنیت حیات های خلوت پیشنهاد میشود، استفاده از دوربین Zmodo میباشد. پله های زیرزمینی اکثر زیرزمین های موجود در منازل دارای دریچه، پنجره و یا درب هایی هستند که به راحتی میتوان از آن ها وارد شد. سعی کنید یکی از دوربین ها را نیز در قسمت پله های منتحی از زیرزمین به خانه نصب کنید تا خیالتان از بابت ورود مزاحم از این طریق نیز راحت باشد. برای این قسمت نیز بهتر است از دوربین های امنیتی دارای قابلیت دید در شب و حساس به جرکت استفاده کنید. دوربین امنیتی بی سیم Tenvis میتواند گزینه خوبی برای این کار باشد که قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارد. برای تهیه این دوربین ها میتوانید به سایت ایمن باشی مراجعه کرده و با قیمت های مناسبی تهیه کنید. گاراژ آپارتمان در قسمت گاراژ و یا پارکینگ هر ساختمانی نیز وسایل با ارزشی نظیر ماشین، موتور، دوچرخه و یا هر وسیله گران قیمت دیگری قرار میدهیم و تمایل داریم که خیالمان از بابت امنیت آن ها نیز آسوده باشد. بهتر است یکی از دوربین ها را در قسمت ورودی پارکینگ نصب کرده و دیگری را مشرف به فضای داخلی آن نصب کنید.  برای سفارش این محصولات از وبسایت ایمن باشی بازدید نمایید.

 

CCD نوعی سنسور تصویر در دروبین های مداربسته است که تصاویر نوری را به سینگال های الکتریکی تبدیل میکند. CIF دسته ای از فرمت های الکتریکی استاندارد میباشد که بر اساس وضوح تصویری معرفی میشود. CMS نوعی نرم افزار است که برای مدیریت چندین سیستم استفاده میکنند. CMS Software نوعی نرم افزار کنترل کننده مرکزی است. Coaxial Cable نوعی کابل محافظ است که وقتی سیگنال ها بسیار ضعیف میشوند آن ها را دریافت کرده و حمل میکند. CODEC نوعی نرم افزار است که ویدیو را فشرده میکند. Compression برای این که شما بتوانید فیلم ضبط شده توسط دوربین مداربسته را از راه دور ضبط و ذخیره سازی کنید، باید فیلم را در حجم های مشخص و استانداری فشرده سازی کنید. Contrast تفاوت رنگ و روشنایی جسم در مقایسه با سایر اشیا در محیط است. Contrast Ratio نسبت بین رنگ سیاه و سفید میباشد. هر چقدر مقدار این کنتراست بیشتر باشد، نمایش دهنده میتواند جزئیات رنگی و نر های غیر مجاز را به راحتی نمایش دهد. Covert Camera نوعی دوربین مخفی است که همانند سایر دوربین ها قابل مشاهده از بیرون نیست. معمولا از این دوربین ها برای پایش کارکنان یک محیط استفاده میکنند. نام های دیگر این دوربین، دوربین مخفی و یا دوربین پرستار بچه میباشد. Depth of Field محدوده فوکوس دوربین بوده که لنز میتواند در آن قسمت تمرکز کند. همان طور که شاید بدانید اجسام در محدوده فوکوس شده واضح میباشند و هر چقدر از این محدوده نزدیک تر یا دورتر شویم، وضوح بودن تصویر دچار تغییر میشود. DHCP نوعی عملکرد در سیستم امنیتی است که وقتی کاربر وارد آن میشود، یک آی پی خودکار برای رایانه تعیین میکند. Digital Zoom این عملکرد پیکسل های اضافه تری را به بخش فوکوس شده تصویر می افزاید و سپس بزرگ نمایی میکند. این عملکرد باعث میشود که کل تصویر بدون این که از کیفیت آن حتی به صورت اندکی کم شود، بزرگ شود. DNR مخصوص کاهش نویز تصاویر میباشد. Driver یک برنامه نرم افزاری است که به کامپیوتر اجازه میدهد با قطعه سخت افزاری خود ارتباط نرم افزاری برقرار کند. DVR یک وسیله سخت افزاری است که جزو قطعات سیتم دوربین مداربسته بوده و وظیفه ضبط و ذخیره فیلم ها و تصویر منتقل شده از دوربین مداربسته را بر عهده دارد. از عملکرد های آن میتوان به هشدار خطا، ضبط کردن و نظارت از راه دور اشاره کرد. Field توجه داشته باشید که هر تصویر ویدیویی از دو عدد فیلد ساخته شده است. یکی از آن ها از خطوط عددی فرد و دیگری از خطوط عددی زوجج تشکیل شده است. وقتی یک تصویر کامل تشکیل میشود که این خطوط به صورت پشت سر هم قرار میگیرند.


می پسندم نمی پسندم

قیمت کرکره برقی

کرکره‌های برقی غضروف‌دار، کرکره‌های برقی پلی‌کربن شفاف، کرکره‌های برقی آلومینیوم. کرکره‌های برقی مغازه و فروشگاه برای درب مغازه‌ها و فروشگاه‌ها می‌توان از انواع کرکره‌های برقی استفاده کرد. تیغه‌‌ای که در کرکره‌های برقی مغازه‌ها استفاده می‌شود عمدتا تیغه‌ی آلومینیوم است. برای دوام بالاتر و صدای کمتر بهتر است که در این تیغه از بیلت ۶۰۶۳ آلومینیوم استفاده شود. کرکره‌ برقی پنجره مهم‌ترین قسمت کرکره‌های برقی پنجره تیغه‌ی آن است که در اغلب اوقات به رنگ سفید می‌باشد و در واقع قیمت خرید کرکره برقی پنجره درفا نیز به تیغه‌ی آن بستگی دارد. این تیغه دو نوع مختلف دارد که شامل تیغه‌ی کرکره‌ی برقی فوم‌دار و تیغه‌ی کرکره‌ی برقی شفاف می‌باشد. موتوری که در این کرکره‌ها استفاده می‌شود نیز انواع مختلفی دارد که هرکدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. به طور مثال از موتور توبولار می‌توان در پنجره‌های دوجداره استفاده کرد. این کرکره‌ها را می‌توان در رنگ‌های دلخواه و هماهنگ با در آپارتمان سفارش داد. استفاده از این کرکره‌ها به عنوان پوششی ضد سرقت بسیار کارآمد است و باعث امنیت محل سکونت شما می‌شود.

کرکره برقی دُرفا قابلیت رنگ‌آمیزی داشته و می‌توان آنها را به رنگ دلخواه درآورد. به دلیل متریال به کار رفته در ساخت آنها، دارای طول عمر بالایی می‌باشند. در تمامی ابعاد و اندازه قابلیت سفارش و ساخت را دارند. کرکره برقی از چه قطعاتی تشکیل می‌شود؟ قطعات اصلی کرکره برقی عبارتند از: محفظه کرکره، ریل کرکره برقی، تیغه کرکره برقی، ریموت و رول کرکره برقی. شرکت درفا با کارشناسان و متخصصان برتر در زمینه طراحی و نصب انواع کرکره‌های برقی، از بهترین قطعات و متریال در ساخت این محصول استفاده می‌کنید.


می پسندم نمی پسندم

خرید رپورتاژ آگهی

ایجاد محتوای ارزشمند برای رپورتاژ آگهی

برای ایجاد محتوای ارزشمند برای رپورتاژ آگهی‌های خود، می‌توانید از راه‌های زیر استفاده کنید:تعیین هدف و مخاطب: قبل از ایجاد محتوا، هدف و مخاطب خود را مشخص کنید. فهمیدن نیازها و علایق مخاطبان هدفتان به شما کمک می‌کند تا محتوایی ارزشمند و جذاب ایجاد کنید که به آن‌ها برسد.تحقیق و تفحص: قبل از ایجاد محتوا، تحقیقات و تفحص کنید تا در مورد موضوعات و مسائلی که مرتبط با مخاطبان هدفتان هستند، آگاهی کسب کنید.

مطالعه مقالات، کتاب‌ها، وبلاگ‌ها و منابع دیگر مفید است.ارائه اطلاعات مفید و کاربردی: مطمئن شوید که محتوای شما ارزشمند و کاربردی است. بررسی مشکلات و نیازهای مخاطبان هدفتان و ارائه راه‌حل‌ها و پاسخ‌هایی که به آن‌ها کمک می‌کند، می‌تواند محتوای شما را ارزشمند کند.ارائه محتوای آموزشی: ایجاد محتوایی که مخاطبان را آموزش دهد و به آن‌ها کمک کند می‌تواند بسیار مفید باشد. می‌توانید از ویدئوها، راهنماها، نکات و ترفندها و سایر روش‌های آموزشی استفاده کنید.استفاده از تصاویر و گرافیک: استفاده از تصاویر جذاب و گرافیک در محتوای خود می‌تواند آن را جذاب‌تر کند و برای مخاطبان مورد توجه قرار دهد. تصاویر، نمودارها، نقشه‌ها و طرح‌های دیگر راه‌هایی هستند که می‌توانند ارزش محتوا را افزایش دهند.استفاده از فرمت‌های متنوع: برای جذب توجه بیشتر، از فرمت‌های متنوعی مانند مقالات، ویدئوها، پادکست‌ها، اینفوگرافیک‌ها، پرسش و پاسخ‌ها و مطالب کوتاه و قابل اشتراک در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.به‌روزرسانی مداوم: به‌روزرسانی مداوم محتوای خود را ادامه دهید.

با ارائه محتوای جدید و مفید به طور منظم، مخاطبان شما به تناسب اندام و تغذیه سالم اموزش نکات جذاب و کاربردی در زمینه آشپزی و غذاهای سالم.نکات روزمره برای سلامتی و زندگی بهتر.راهنمایی درباره تمرینات و ورزش‌های مناسب برای هر فصل.پیشنهاد رژیم‌های غذایی مناسب برای افراد با نیاز‌های خاص مثل رژیم‌های کاهش وزن و رژیم‌های بدون گلوتن.معرفی روش‌های تمرین و ورزشی جدید و موثر.مقالات علمی درباره تاثیر ورزش و تغذیه بر سلامت روان و جسمانی.نکات روزمره برای مراقبت از پوست و مو.مشاوره درباره تغذیه و سبک زندگی بهتر.مطالب مرتبط با تربیت فرزندان سالم و موفق.نکات تقویت حافظه و تمرکز ذهنی.مشاوره درباره مدیریت استرس و روش‌های آرامش بخشی.نکات برای بهبود کیفیت خواب و استراحت مناسب.راهنمایی درباره مراقبت از سلامت قلب و عروق.معرفی روش‌های تسهیل یادگیری و افزایش تمرکز در تحصیلات.مشاوره درباره مدیریت وزن و بدست آوردن فیتنس بدنی.نکات بهداشت دهان و دندان.معرفی روش‌های تقویت سیستم ایمنی بدن.نکات بهداشتی در محیط کار.مشاوره درباره بهبود روابط و ارتباطات فردی.نکات مدیریت زمان و برنامه‌ریزی موثر.معرفی تکنیک‌های مدیریت انرژی و افزایش انگیزه.نکات برای بهبود تکنیک‌های مطالعه و یادگیری.راهنمایی درباره عادات صبحگاهی موثر.مشاوره درباره تغییر عادات و بهبود رویه‌های روزمره.نکات بهداشتی برای سفر و مراقبت از خود در سفرها.معرفی روش‌های مدیریت درد و کاهش آسیب‌های جسمانی.نکات بهداشتی برای استفاده صحیح از تکنولوژی و دستگاه‌های الکترونیکی.مشاوره درباره بهبود اعتماد به نفس و توانایی‌های شخصی.نکات برای بهبود تمرکز و تمرین ذهنی.راهنمایی درباره استفاده بهینه از رسانه‌های اجتماعی و دیجیتال.

مزایای خرید رپورتاژ آگهی راز بک لینک:

 خرید رپورتاژ آگهی راز بک لینک مزایای بسیاری برای ارتقا وبسایت شما خواهد داشت که در اینجا به چند مورد اشاره میکنیم. بهبود سئو: بهبود سئو با رپورتاژ آگهی یکی از روش های متداولی است که تمامی رقیبان شما در حال انجام این کار می باشند، زیرا شما یک بک لینک باکیفیت با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی بدست خواهید آورد. برندینگ: زمانی که سایت های معروف که روزانه کاربران زیادی دارند اسمی از سایت شما و خدمات و محصولاتتان بیاورند کم کم نام برند شما سر زبانها خواهد آمد و یکی از بهترین روش ها برای برندینگ کسب و کار خواهد بود. قیمت مناسب: رپورتاژ آگهی یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای تبلیغات سایتتان می باشد، زیرا از این طریق کاربران زیادی وب سایت شما را مشاهده خواهد نمود و اکثر هم مخاطبان هدف شما می باشد.


می پسندم نمی پسندم

اهمیت خرید بک لینک قوی

بک لینک‌های قوی و طبیعی در بهبود رتبه و دیده شدن یک وبسایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو بسیار مهم و حیاتی هستند. زیرا تمامی رقبای شما که وب سایت دارند این کار را انجام می دهند. و ماهانه برای صفحات وب سایت خود بک لینک طبیعی و باکیفیت ایجاد می کنند، همانطور که میدانید برای رقابت با آنها شما نیز باید ماهانه علاوه بر اینکه رپورتاژ می زنید باید لینک های قوی از سایت هایی که دامین آتوریتی بالایی دارند و اسپم اسکور پایینی دارند ایجاد کنید.

سایت راز بک لینک یکی از سایت‌هایی است که به مشتریان خود بک لینک‌های دستی و طبیعی ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه این سایت بک لینک‌ها را به صورت دستی ایجاد می‌کند، این به معنای این است که فرایند ساخت بک لینک‌ها به طور کاملاً طبیعی و به روش‌های اصولی انجام می‌شود. این روش‌های طبیعی شامل ایجاد بک لینک در سایت‌ها معتبر، استفاده از محتوای مناسب و انکرتکست های مرتبط است، همچنین این مجموعه به تمامی قوانین موتورهای جستجو را بطور کامل آشنایی دارند و استراتژی که برای لینکسازی بکار می برند مطابق با قوانین گوگل است و به هیچ عنوان سایت شما جریمه و یا پنالتی نخواهد شد و این تضمین را به تمامی مشتریان خود میدهد به همین دلیل ما خرید بک لینک قوی و طبیعی از این مجموعه را به شما پیشنهاد می کنیم.

بک لینک قوی چه نوع بک لینک هایی هستند؟

بک لینک قوی به بک لینک‌هایی گفته می شود که به طور طبیعی ایجاد شده باشند این نوع از بک لینک ها در سایت‌هایی ایجاد می شوند که دارای دامین آتوریتی بالایی هستند و همچنین بازدیدکنندگان زیادی دارند. سایت‌هایی که دارای دامنه آتوریتی بالا هستند، به عنوان منابع قوی و معتبر در دنیای وب شناخته می‌شوند و بک لینک‌ها از اینگونه سایت‌ها ارزش بالایی را به سایت شما منتقل خواهد کرد. همچنین، وجود بازدیدکنندگان زیاد در سایتی که بک لینک در آن ایجاد شده است، نشان از ارتباط و تعامل فعال با کاربران دارد و ممکن است تأثیر مثبتی بر قدرت و اعتبار بک لینک داشته باشد. پس زمانی که لینکسازی انجام می دهید سعی کنید در این نوع از سایت ها لینک ایجاد کنید، سایت هایی که اسپم اسکور پایینی دارند و نزد گوگل معتبر هستند. به همین دلایل است که خرید بک لینک قوی تاثیر بسیاری زیادی بر سئو سایت شما خواهد داشت.

بک لینک چیست؟

بک لینک یا لینک برگشتی، یک لینک است که از یک سایت دیگر با دامنه متفاوت به وب سایت شما اشاره می‌کند. این لینک‌ها به عنوان یک برتری و تمایز نیز بکار می رود یعنی سایتی که بک لینک ها و رپورتاژهای باکیفیت و مرتبطی داشته باشد قدرتش نیز به همان نسبت بیشتر خواهد بود. اما به شرطی که بک لینک های طبیعی و قوی باشند. وقتی یک وب سایت بک لینک‌هایی از سایت‌های دیگر دریافت می‌کند، به عنوان یک نشانه و یک سیگنال به موتورهای جستجو باشد و زمانی که بک لینک ایجاد می شود گوگل آن را بررسی میکند و با خودش می گوید که این سایت از سایت های معتبر با دامین آتوریتی بالا لینک دارد و آن سایت ها به این سایت به عنوان مرجع ارجاع داده اند پس حتما این سایت، سایت معتبری است و یک امتیاز مثبت به این سایت می دهد. به همین دلیل است که اعتبار سایت و دامین آتوریتی آن ارتباط مستقیمی با تعداد بک لینک های باکیفیت آن سایت دارد.

 


می پسندم نمی پسندم

خرید بک لینک دائمی خوب است یا بد؟

بک لینک‌ ها به عنوان یکی از عوامل مهم در رتبه‌بندی سایت ‌ها در موتورهای جستجو بحساب می آیند. بک لینک ‌های بیشتر و با کیفیت‌ تر می‌توانند به بهبود سئوی سایت شما کمک کنند و علاوه بر آن کمک می‌کنند تا سایت شما در نتایج جستجو بیشتر دیده شوید. اما باید به یاد داشت که، بک لینک‌ های بی کیفیت و از سایت‌های کم اعتبار بدون محتوا و اسپم می‌توانند عکس عمل کند و نه تنها به پیشرفت سایت شما کمکی نخواهد کرد بلکه باعث افت رتبه شما نیز خواهد شد. پس در زمان خرید بک لینک دائمی و قوی به برخی نکات باید دقت کنید. در این بخش میخواهیم به دلیل اهمیت خرید بک لینک در سئو سایت بپردازیم و علاوه بر آن نکاتی که باید در زمان خرید بک لینک باید دقت کنیم را به شما به‌طور کامل آموزش خواهیم داد. پس برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه از ساخت و یا خرید بک لینک داشته باشید با ما تا آخر این بخش همراه باشید.

بک لینک چیست؟

بیایید قبل از هر چیزی به تعریف دقیق از بک لینک بپردازیم، بک لینک به لینکی گفته می‌شود که از یک سایت با دامنه‌ی دیگر به سایت شما لینک داده می‌ شود. به عبارت دیگر، زمانی که یک سایت دیگر لینک سایت شما را در سایتش قرار می‌دهد، یک بک لینک برای سایت شما ایجاد شده است. بک لینک‌ها معمولاً با رنگ آبی نشان داده می‌شوند و زمانی که کاربران روی آن کلیک می‌کنند، به سایت شما منتقل می‌شوند. این لینک‌ها می‌توانند به بهبود سئو سایت شما کمک کنند، زیرا به عنوان یکی از عوامل مهم در تعیین رتبه در موتورهای جستجوی اینترنتی شناخته می‌شوند. با این حال، بک لینک‌هایی که از سایت ‌های با کیفیت و مرتبط به سایت شما لینک می دهند، اهمیت بیشتری دارند و می‌توانند به بهبود سئو سایت شما کمک کنند.

چرا باید بک لینک بخریم؟

خرید بک لینک به تنهایی ممکن است تاثیر مثبتی در سئو سایت شما نداشته باشد. در واقع، اگر بک لینکی که خریداری می کنید، کیفیت پایین، غیرطبیعی یا موقتی باشد، ممکن است به جای بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو، باعث کاهش رتبه نیز بشود.  بهترین راه برای بهبود سئو سایت شما، ایجاد محتوای با کیفیت و جذاب است. در صورتی که محتوای شما جذاب و مفید باشد، احتمالاً به طور خودکار بک لینک ‌های طبیعی و با کیفیت جذب خواهید کرد. اما اگر می خواهید بک لینکی را خریداری کنید، مطمئن شوید که آن بک لینک با کیفیت، طبیعی و دائمی است و مرتبط با محتوای سایت شماست. بک لینک هایی که به صورت غیرطبیعی و مصنوعی ایجاد شده‌اند، ممکن است به جای بهبود سئو، باعث محرومیت سایت شما در موتورهای جستجو شوند.

منبع: رپورتاژ https://www.marketerha.com/importance-of-buying-backlinks-in-seo/


می پسندم نمی پسندم

مجیک فالوور

خرید سابسکرایب یوتیوب ارازن قطعا همه ی ما با پلتفرم یوتیوب آشنایی کافی داریم و شما به عنوان یک مدیر کانال و برای دیده شدن در یوتیوب نیاز به سابسکرایب یوتیوب دارید و همچنین نیاز به ویو های بیشتر و انجام تبلیغات و بیشتر دیده شدن را در یوتیوب دارید که مجیک فالوور برای اولین بار خدمات Youtube را برای شما همراهان عزیز با قیمت های مناسب فراهم کرده است و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و اکانت خود را با افراد واقعی ارتقا دهید. شما می توانید خدمات سابسکرایبر ، لایک ویدیو ها و حتی بازدید آنها را با قیمت ارزان خریداری کنید.

برای اینکه در یوتیوب به کسب درامد برسید باید ۱۰۰۰ سابسکرایب و ۴۰۰۰ هزار ساعت واچ تایم داشته باشید پس اگر در یوتیوب فعال میکنید حتما به این موراد توجه کنید. توصیه ما این است که حتما با وب سایت های شناخته شده برای خرید سابسکرایب یوتیوب مجیک فالوور در تماس باشید تا بتوانید از کیفیت نهایی مطمئن شوید.

 

ما در مجیک فالوور ، خرید فالوور اینستاگرام را با دو کیفیت متفاوت متوسط و عالی ارایه می کنیم تا با توجه به نیاز خود از آنها استفاده فرمایید. “اگر تعداد زیادتری به فالوور نیاز دارید” میتوانید از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید.برخی از افراد ترجیح می‌دهند که فقط فالوور فیک بخرند که این به تنهایی کافی نیست و باید حداقل 60 درصد از فالوورهای شما واقعی باشد تا به درآمد برسید. مجیک فالوور با بیش از چند سال سابقه و فعالیت در زمینه خدمات اینستاگرام می‌تواند بهترین خدمات خرید فالوور، لایک، بازدید، کامنت و تبلیغات و … را انجام دهد.

همان‌طور که می‌دانید امروزه فالوور تأثیر زیادی در کسب و کارهای شما دارد. وب سایت خرید فالوور اینستاگرام مجیک فالوور می‌تواند کاربران ایرانی و کاملاً واقعی و فعال را به صفحه شما بیاورد. فالوورهایی که ما ارائه می‌دهیم کاملاً واقعی بوده و بالاترین کیفیت را دارا هستند. ما به شما کمک می‌کنیم تا ممبرهای با کیفیت و تعداد بالا، بدون ریزش را برای پیج خودتان تهیه نمایید. افزایش فالوور اینستاگرام به معنی افزایش فروش و مشتری‌های بیشتر در کسب و کارهای شما خواهد بود. زمانی که شما مشتری‌های واقعی از ما دریافت می‌کنید، می‌توانید فروش محصولات و خدماتتان را بالا ببرید. در زمان کوتاهی می‌توانید به رونق کسب و کارتان بپردازید.

یکی از روش‌های عالی برای بازدهی و رشد پیج اینستاگرامی، خرید لایک اینستاگرام است. امروزه اینستاگرام یک دنیای عالی و مجزایی را تشکیل داده که روزانه افراد زیادی به آن ملحق می‌شود. به دلیل محبوبیت بالای این پلتفرم باعث شده تا افراد برای کسب و کار خود از آن استفاده بکنند و به فکر تبلیغات باشند. شما می‌توانید در این زمینه لایک استوری، لایک ریلز، لایک IGTV و به‌طورکلی لایک تمامی پست‌هایتان را افزایش دهید. روش‌های زیادی برای افزایش لایک پست و استوری وجود دارد و بهترین روش برای این کار خرید لایک اینستاگرام است

اگر شما از افرادی هستید که تصمیم به خرید فالوور فیک برای پیج اینستاگرامتان گرفته‌اید، باید بدانید که در کنار فالوورهای فیک باید به فکر افزایش لایک پست اینستاگرام نیز تلاش کنید و این کار تنها با خرید لایک برای پست‌های اینستاگرام امکان‌پذیر است. شما با این کار دیگر تعداد فالوورهای فیک پیجتان مشخص نخواهد شد و می‌توانید در کنار آنها از افزایش لایک پست‌هایتان بهره‌مند شوید. در مجموعه مجیک فالوور می‌توانید به آسانی خرید لایک اینستاگرام مجیک فالوور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

خرید فالوور روبیکا مجیک فالوور عرضه کننده ی فالوور روبیکا و فالوور روبینو با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان می باشد. فالوور های ارائه شده توسط مجیک فالوور ریزش بسیار کمی دارد و میتواند تا متدها شما را از داشتن فالوور بالا مطمئن کند. برای خرید بسته ی مورد نظر را انتخاب کنید و مراحل خرید را انجام دهید.

خرید فالوور روبیکا مجیک فالوور در دنبال کننده های روبیکای ارائه شده توسط خود، حداکثر کیفیت ممکنه را در نظر گرفته است که همین مورد سبب شده است تعداد فالوور های واقعی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. فالوور های واقعی افرادی هستند که اگر پست شما آنها را جذب کند، اقدام به لایک ، کامنت دهی و حتی به اشتراک گذاری پست های شما خواهند شد و در نتیجه علاوه بر تعامل با پیچ شما، سبب افزایش فالوور های واقعی دیگر در کانال شما نیز خواهند شد.

اگر تا به‌حال برای خرید ممبر تلگرام به سایت‌های مربوطه مراجعه کرده باشید، حتما دیده‌اید که عناوین مختلفی از ممبرها با تعرفه‌های متفاوت موجوداند، در این بخش هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد تا شما را در شناختن هر چه بهتر این عناوین یاری دهیم، که بتوانید بر حسب نیاز خود مورد مناسب را برای کانال تلگرام خود گزینش کنید.

عضوگیری به‌صورت طبیعی و صرفا از طریق تولید محتوا و تبادل، سخت و تا حد زیادی، زمان‌بر است. و به‌خصوص در ابتدای کار که عضوهای کمی دارید، بهتر است که با خرید ممبر تلگرام مجیک فالوور عضوهای کانال خود را افزایش دهید و به این ترتیب امکان بالا رفتن تعداد ممبرها از روش‌های طبیعی نیز بیشتر خواهد شد. در واقع سریع‌ترین راه برای افزایش تعداد ممبرهای کانال، خرید ممبر است.


می پسندم نمی پسندم

کشاورزی زنده

در حوزه کشاورزی پایدار https://biokeshavarz.com/ یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید.

وقتی صحبت از نگهداری و مراقبت از درختان پسته می‌شود، کشاورزی زنده انتخاب کود مناسب نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به گزینه های مختلف در بازار یکی از مهمترین کارهای کشاورزان انتخاب کود مناسب است تا در عین برطرف نمودن نیازهای درخت مقرون به صرفه نیز باشد.در حوزه کشاورزی پایدار، یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.

در این مقاله، مزایا، کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید، کود ماهی مایع هیدرولیز شده ابزار ارزشمندی است که می توانید در زرادخانه باغبانی خود داشته باشید.

6 کود ماهی مایع ارگانیک کود ماهی مایع یک محلول غنی از مواد مغذی است که از فرآیند تجزیه ضایعات ماهی، استخوان‌ها و… به دست می آید. این کود صد در صد ارگانیک است؛ چرا که از طبیعت ساخته می‌شود. استفاده از این کود یک چرخه کاملا طبیعی است. کشاورزانی که از کود ماهی استفاده می‌کنند نه تنها به طبیعت آسیبی وارد نمی‌کنند بلکه به چرخه طبیعت کمک می‌کنند.

آیا کود ماهی مایع برای مرکبات مفید است؟ + 5 اقدام اساسی هنگامی که صحبت از کشت مرکبات مانند پرتقال، لیمو و نارنگی در ایران می‌شود، اطمینان از رشد مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه‌های موثر برای افزایش سلامت و بهره‌وری درختان مرکبات استفاده از کود ماهی مایع است. در این مقاله، به فواید و کاربرد کود ماهی مایع برای مرکبات می پردازیم. با درک علم پشت این کود آلی و تاثیر کلی آن بر درختان مرکبات، می‌توانید شیوه کشاورزی خود را بهینه کنید و به نتایج مناسب‌تری دست پیدا کنید.


می پسندم نمی پسندم

باتری اصلی و تقویت شده آیفون ایکس iPhone X / 10 فونی شاپ

با در نظر گرفتن کاهش تدریجی کیفیت باتری، خرید باتری اصلی آیفون X و یا باتری تقویت شده کوفنگ آیفون X اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. حالت L شکل باتری آیفون ایکس سبب بزرگ تر شدن و افزایش ظرفیت آن شده است. گوشی آیفون X ظرفیتی برابر با 2716 میلی آمپر ساعت دارد. از این نظر این باتری از هر دو باتری هم نسل خود، یعنی باتری آیفون 8 و باتری آیفون 8 Plus، برتر است. از نظر عملکردی نیز باتری iPhone X بهتر از آیفون 8 عمل می کند؛ اما این ظرفیت بیشتر سبب قدرت بیشتر آن در مقایسه با آیفون 8 پلاس نشده است.

باتری آیفون x

مقایسه ظرفیت باتری iPhone X

باتری تقویت شده آیفون X از نظر ظرفیتی جزو پیشتازان باتری های آیفون تا نسل خود بوده است. البته از باتری آیفون XS که یک سال بعدتر نیز معرفی شده ظرفیت بیشتری دارد. با این وجود باتری هایی از نسل قبلی هم چون باتری آیفون 6 Plus ظرفیت بالاتری دارند. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که وجود تراشه A13 Fusion و تغییرات ساختاری ایجاد شده، بر کیفیت باتری آیفون X افزوده اند.

باتری آیفون x

مقایسه استقامت باتری آیفون X

بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی اپل، باطری گوشی آیفون X هنگام پخش فیلم و ویدیو تا 13 ساعت شارژ نگه می دارد. هنگام پخش موسیقی میزان دوام باطری آیفون X تا 60 ساعت برآورد شده است. شما هم چنین تا 12 ساعت با اینترنت LTE می توانید بی وقفه وبگردی کنید. استقامت باطری iPhone X هنگام مکالمه 3G نیز 21 ساعت ارزیابی شده است. در جدول زیر، میزان دوام باطری آیفون ایکس از نظر موارد ذکر شده با تعدادی از باتری های آیفون دیگر مقایسه شده است. در اکثر موارد ذکر شده، این باتری جایگاه قابل قبولی را کسب می کند.

باتری آیفون x

شارژ باتری آیفون ایکس

از همین سال (2017) باتری های آیفون به قابلیت شارژ وایرلس مجهز شدند. این مورد از جمله مواردی بود که به عنوان ضعف آیفون نسبت به گوشی های اندرویدی عنوان می شد؛ از این رو اپل این امکان را در نسل جدید گوشی های خود قرار داد. کاربران می توانند با خرید پد مورد نیاز با توان 7.5 واتی باتری تقویت شده آیفون ایکس خود را شارژ کنند. برای شارژ کامل باتری آیفون X با شارژر معمولی براساس آمار بدست آمده، 189 دقیقه وقت مورد نیاز است. درحالیکه این رقم برای آیفون 8 پلاس 178 دقیقه و برای آیفون 8 تنها 148 دقیقه عنوان شده است.در مقایسه با سایر برندها نیز زمان بسیار بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد. این مورد به عنوان یکی از معایب اصلی باتری iPhone X عنوان شده است.

باتری آیفون x

 

همچنین شارژر اورجینال آیفون x موجود می باشد که در صورت تمایل میتوانید اقدام به خرید نمایید.

 

مشکلات رایج باتری آیفون X

اپل در سال های اخیر برای بهبود کیفیت باتری آیفون های خود، اقدامات مثبت زیادی انجام داده است. باتری های آیفون از لحاظ عددی چندان ظرفیت بالایی ندارند. باتری آیفون X نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در مقایسه با سایر باتری های هم دوره خود، ظرفیت بسیار پایین تری دارد. با این وجود به دلیل هماهنگی سخت افزاری بیش تر و استفاده از فناوری های پیشرفته تر، این دسته از باتری ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند. اما باتری های آیفون نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. در این بخش به بررسی 2 مورد از رایج ترین مشکلات آن ها خواهیم پرداخت.

https://fonishop.com/product/iphone-x-battery/


می پسندم نمی پسندم

طراحی ویلا سیکاس

طراحی ویلا سیکاس در شمال به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعت منحصر به فردش نیازمند رعایت یک سری اصول می باشد که مختص موقعیت جغرافیایی این منطقه می باشد. به طور کلی، ویلا به ساختمانی می گویند که بالاترین کیفیت فضایی را داشته باشد مکانی که نمی توان در آپارتمان های معمولی پیدا کرد. به دلیل اینکه بیشتر ویلا های موجود در شمال عموما برای استفاده در آخر هفته ها و تعطیلات می باشد، طراحی آن باید به گونه ای باشد تا احساسی منحصر به فرد و متفاوت را به فرد منتقل کند.

در دنیای پر مشغله ی امروزه، پیدا کردن مکانی برای به دست آوردن آرامش جزء الویت های ما انسان ها شده است مخصوصا کسانی که در مناطق شلوغ زندگی می کنند و یا زندگی پر استرسی دارند. به دلیل اینکه غالب مردم در خانه های کوچک و در مناطق شلوغ و پر جنب و جوش زندگی و فعالیت می کنند، تقاضا برای داشتن خانه های مستقل و ویلایی در مناطق دنج و آرام به شدت افزایش یافته است. گذراندن آخر هفته ها، اوقات تعطیل و یا کسانیکه تمایل دارند دوران بازنشستگی خود را در مکانی آرام و به دور از شلوغی سپری کنند این مقاله می تواند کمک کننده باشد زیرا ما قصد داریم تا شما را با انواع طراحی و ساخت ویلا در مناطق مختلف ایران و شرایط متنوع آشنا کرده و دیدی کلی درباره ی این موضوع در اختیارتان قرار دهیم.

به طور کلی طراحی ویلا خاص در شمال شامل دو نوع ویلای ساحلی و ویلای جنگلی می باشد که هر کدام کیفیت و اصول خاص خود را دارند. زیرا هر کدام منظره ی خاص خود را دارند و همچنین از مهمترین ویژگی در آنها تفاوت دمایی و رطوبتی می باشد. علاوه بر موارد بالا، قرار گیری این منطقه در بین رشته کوه های البرز و دریای خزر باعث ایجاد شرایطی فوق العاده برای علاقه مندان به ساخت ویلا شده است همچنین توجه به نکاتی مانند تاثیر تابش نور خورشید، جریان باد، مصالح سازگار با اقلیم می تواند برای سازندگان و طراحان ویلا کمک کننده باشد.


می پسندم نمی پسندم

قیمت باتری ال جی فونی شاپ

ال جی یکی از برندهای معتبر تولیدکننده گوشی موبایل بوده که در سال های اخیر توانسته خود را در سطح سایر برندهای معتبر جهانی مطرح کند.

گوشی های ال جی از نظر سخت افزاری کیفیت بالایی دارند و با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای آن ها، ارزش خرید بالایی نیز دارند.

یکی از مواردی که در سال های اخیر در گوشی های ال جی پیشرفت نسبتاً زیادی داشته، باتری آن هاست. باتری های ال جی هرساله با افزایش ظرفیت روبرو شده و امروزه از این نظر جزو برترین ها هستند.

باتری های این برند همانند سایر باتری های موجود در بازار، لیتیومی بوده و از این نظر تفاوتی بین آن ها دیده نمی شود.

باتری های لیتیومی کیفیت اولیه بالایی دارند اما معمولاً پس از نزدیک به 500 تا 600 چرخه شارژ و دشارژ، کیفیت اولیه خود را از دست می دهند.

خرید باتری ال جی

کاهش کیفیت باتری های لیتیومی پس از چند سال استفاده امری طبیعی بوده و در همه برندها مشاهده می شود.

تعویض باتری خراب شده با توجه به تأثیر مستقیم آن در عملکرد بخش های مختلف سخت افزاری، بسیار مهم بوده و در صورت مشاهده هرگونه علامت ناشی از خرابی، بهتر است نسبت به خرید باتری LG جدید اقدام کنید.

البته باتری های این برند همانند اکثر باتری های امروزی جدانشدنی هستند و تعویض آن ها نیازمند دقت بیشتری است.


می پسندم نمی پسندم

املاک پرند

با توجه به شرایط شهر پرند و پیشرفت روز افزون کیفیت زندگی و امکانات رفاهی در آن، خرید و فروش ملک در این شهر نیز شدت گرفت. گسترش تقاضا ها برای خرید و فروش املاک پرند منجر شد تا مراکز زیادی به منظور این کار در این شهر تاسیس شوند. امروزه شاهد املاکی های زیادی در سطح شهر پرند و دیگر شهر ها از جمله تهران هستیم که به خرید و فروش واحد های مسکونی و تجاری پرند می پردازند.

املاک پرند فاز ۲ دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. خانه های این فاز با قیمت های متغیری به فروش می رسند. عوامل مختلفی روی قیمت خانه های این فاز تاثیر می گذارند. متراژ و سال ساخت از مهم ترین آیتم های تاثیر گذار روی قیمت واحد ها می باشد. واحد های ۷۰ متری قیمتی در حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارند. این در حالی است که قیمت خانه های ۱۰۰ الی ۲۰۰ متری به ۲ الی ۳ میلیارد تومان در این فاز می رسد.

املاک پرند فاز 4 بیشتر به مسکن مهر تعلق دارند. لازم به ذکر است که در میان ساختمان های این فاز می توانیم شاهد پروژه های شخصی ساز نیز باشیم. با توجه به وجود تعداد زیادی واحد مسکونی در این فاز، دولت توجه زیادی به ساخت مراکز تفریحی و فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی و خدماتی داشته است. در این فاز می توانیم شاهد مراکز آموزشی و ورزشی و یا مراکز درمانی مجهز و نوساز باشیم. در ابتدای شروع کار مسکن مهر‌ واحد های این فاز با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسیدند. امروزه نیز با وجود افزایش قیمت ملک می توانیم واحد های مسکن مهر این فاز را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنیم.

اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم فاز های ۴ تا ۶ بیشتر واحد های مسکن مهر را دارا می باشند. در نتیجه املاک پرند فاز 5 نیز بیشتر خانه های مسکن مهر را شامل می شوند. این خانه از نقشه های تقریبا یکسانی پیروی می کنند و تنها بازسازی آن ها طبق سلیقه مالک می تواند متفاوت باشد. متراژ واحد های این فاز نیز بالا بوده و مناسب اسکان خانوار هایی با تعداد بالا می باشد.

فاز ۶ یکی دیگر از فاز های پرند می باشد که بیشتر روی مسکن مهر متمرکز است. املاک پرند فاز 6 واحد های استاندارد در ساختمان هایی با شکل یکسان دارند. بافت شهر ظاهر نوساز خود را حفظ کرده و برای ساکنان جز فاز های محبوب به شمار می رود. یکی از مزایای خانه های این فاز، احاطه به کل منطقه پرند می باشد. خانه های فاز ۶ بیشتر در مناطق مرتفع ساخته شده اند به همین علت خانه های آن دید کاملی به سایر بخش های پرند دارند.

املاک پرند فاز ۳ نسبت به سایر فاز ها خنک تر می باشد که این امر به علت ارتفاع بیشتر آن رخ داده است. افرادی که از شهرستان های سردسیر قصد مهاجرت دارند بهتر است املاک پرند در فاز ۶ را برای زندگی انتخاب کنند. مساحت و وسعت فاز ۶ در حدود هزار و هفتصد هکتار برآورد شده است. در این منطقه وسیع حدود ۳ هزار و ۸۰۰ واحد ساخته شده است که جمعیت زیادی را در خود جای می دهد.

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند و خدماتی نزدیک املاک پرند در این فاز از جمله مزایای آن می باشد. همچنین مهندسان در حال ساخت راه ارتباطی از این فاز به جاده ملارد و کرج هستند. تمامی این موارد در کنار نقشه کشی زیبای واحد های املاک فاز ۶ که توسط شرکت های ترکیه ای طراحی شده است باعث جذب مشتری برای خرید و اجاره خانه شده است.

خرید و فروش مسکن مهر شهر پرند یکی از بهترین اقدامات دولت در شهر هایی مانند پردیس و پرند می باشد. شهر پرند به علت داشتن آب و هوای معتدل تر نسبت به پردیس گزینه مناسب تری به شمار می رود. املاک پرند به دو دسته املام شخصی ساز و املاک مسکن مهر تقسیم می شوند. املاک مسکن مهر توسط دولت و پیمانکار های دولتی طراحی و ساخته می شوند. به علت حمایت دولت از سازندگان این املاک، قیمت واحد ها در ابتدای خرید و ثبت نام بسیار مناسب می باشد.

فایلینگ و آگهی املاک پرند به گونه ای ساخته شده اند که هر واحد و هر ملک بتواند تقریبا به تمامی خدمات رفاهی دسترسی کامل داشته باشد. علاوه بر این مجتمع های آموزشی نظیر مدرسه در تمامی مقاطع و آموزشگاه های تدریس زبان و دیگر حرفه ها نیز در پرند با شرایط مناسب ساخته شده اند. این آیتم یکی از نقاط قوت این شهر برای زندگی می باشد.


می پسندم نمی پسندم

HP License

 

One of the most popular HP products that require licensing is the HP 3PAR Storage system. HP 3PAR License offers access to various features of the storage system, including Adaptive Optimization, Recovery Manager, Remote Copy, and Peer Persistence. These features enable businesses to optimize their storage resources, ensure high availability of their data, and recover from data loss or corruption quickly and efficiently.

HP License also provides access to different types of software solutions, including management and security software. These solutions help businesses manage their IT infrastructure, secure their data, and ensure compliance with industry regulations and standards.

To obtain HP License, businesses must purchase it from a licensed vendor. The license is typically delivered electronically and can be activated on the HP product or software through a simple activation process. Once activated, businesses can start using the features and capabilities of the product or software that the license provides access to.

HP License is crucial for businesses that use HP products and software, as it enables access to advanced features and capabilities that can improve performance, reduce costs, and ensure data availability and protection. If you are interested in obtaining HP License, be sure to purchase it from a licensed vendor and activate it on your product or software to start enjoying the benefits that it provides.

In conclusion, HP License is a critical component for businesses that use HP products and software. It provides access to various features and capabilities that can help businesses optimize their IT infrastructure, secure their data, and ensure compliance with industry regulations and standards. If you are using HP products or software, be sure to obtain the necessary licenses from a licensed vendor and activate them to start enjoying the benefits that they provide.

 


می پسندم نمی پسندم

دانابوم

تحصیل در ایران و دانشگاه‌های معتبر این کشور با توجه به موقعیت و جایگاه علمی کشور ایران مورد توجه افرادی است که تصمیم تحصیل در ایران دانابوم را دارند. هر ساله تعدادی از افراد برای تحصیل به ایران می‌آیند که بر اساس تحقیقات انجام شده این آمار افزایش پیدا کرده است.

هر کشور برای جذب دانشجو شرایط و قوانین خاص خود را دارد و کشور ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین، دانشجویانی که قصد تحصیل در ایران را دارند، باید آئین‌نامه پذیرش دانشجویان خارجی را مطالعه کرده و شرایط موجود در آن را در نظر داشته باشند. این شرایط به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می‌شوند.

تحصیل در ایران danaboom را می‌توان به دو بخش کلی دانشجویان بورسیه و دانشجویان غیربورسیه تقسیم کرد. دانشجویانی که بورسیه تحصیلی دریافت می‌کنند، این امکان را دارند که بدون پرداخت شهریه در یکی از دانشگاه‌ها یا مراکز علمی ایران مشغول به تحصیل شوند.

کشور عزیزمان ایران دانشگاه‌های خوب و مراکز علمی معتبری دارد که مورد استقبال بسیاری از اتباع خارجی و علاقه‌مندان به تحصیل قرار می‌گیرد. دانشجویان خارجی که قصد ادامه Study in iran را دارند باید قبل از هرکاری شرایط جذب دانشجو در ایران را شناخته و اقدام به دریافت پذیرش از دانشگاه‌ها و مراکز موزشی معآم آموزشی معتبر این کشور نمایند تا موفق به اخذ ویزای تحصیلی ایران شوند.


می پسندم نمی پسندم

سایت واسط شاپ

فروشگاه واسط شاپ تمرکز خود را بیشتر بر روی فروش لوازم جانبی گوشی مانند پاور بانک، کابل، هندزفری، هدفون و ... گذاشته است و در کنار آن، سایر لوازم دیجیتال اصل از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را نیز ارائه می‌کند.

هندزفری بلوتوثی ریمکس به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت صدای عالی و طراحی شیک و مدرنی دارند که مکمل هر دکوراسیونی است. در همین حال، طراحی اسپیکرهای خانگی ما به گونه‌ای است که کیفیت صدای استثنایی دارد که تجربه شنیداری شما را ارتقا می‌دهد.

از جمله محصولات ریمکس شرکت واسط شاپ می‌توان به هندزفری بلوتوثی، انواع شارژر همراه، کابل‌ها، اسپیکرهای بلوتوثی، اسپیکرهای خانگی، پنکه گردنی و انواع مچ بند بچه‌گانه اشاره کرد.

ما طیف وسیعی از هندزفری‌های بلوتوثی، از جمله هندزفری بلوتوثی گردنی، هندزفری بلوتوثی تک گوش و هدفون بی سیم را ارائه می‌دهیم. هر یک از این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کیفیت صدای عالی دارند و به‌خوبی در درون گوش قرار می‌گیرند؛ بنابراین می‌توانید در حین کار، ورزش یا رفت‌وآمد از این هندزفری‌ها لذت ببرید. هدفون‌های ما از مواد با‌کیفیت ساخته شده‌اند و در طیف وسیعی از سبک‌ها و رنگ‌ها مطابق با سلایق فردی اشخاص هستند.

در واسط شاپ علاوه بر طیف وسیعی از محصولات هندزفری بلوتوثی؛ انواعی از پاور بانک‌های وایرلس و با سیم موجود است. پاور بانک‌های ریمکس در واسط شاپ به گونه‌ای هستند که به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را همه جا با خود بدون دردسر استفاده کنید. ما همچنین انواع کابل‌های شارژ؛ از جمله کابل‌های لایتنینگ، کابل‌های میکرو USB و کابل‌های تایپ C را ارائه می‌دهیم که همه‌ی آن‌ها برای ارائه شارژ سریع و مطمئن برای دستگاه‌های الکترونیکی شما طراحی شده‌اند.


می پسندم نمی پسندم

ارزان دُر

درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

خرید درب اتوماتیک شیشه ‌ای اگر از کسانی هستید که به تازگی یکی از محصولات ما را خریداری کرده‌اید ولی در نصب و راه اندازی آن دچار مشکل شده‌اید، یا این درب‌ها دچار مشکلات و ایراداتی هستند که از آنها راضی نیستید، ما با ارائه خدمت پس از فروش عالی برای پشتیبانی از محصولات خریداری شده توسط مشتریان عزیز می‌توانید از ضررهای مالی آنها جلوگیری کنیم و شما با خرید انواع درب شیشه‌ای اتوماتیک از ارزان دُر دیگر نگرانی بابت این موضوعات نداشته باشید

قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ ای یکی از بهترین انتخاب برای ساختمان‌ها و مراکز فروش و هایپرمارکت‌ها می‌باشد، این درب‌ها علاوه بر افزایش امنیت، می‌تواند باعث زیبایی محیط نیز شود. این درب‌ها در انواع مختلفی تولید شده‌اند و می‌توانید از کمترین فضای ممکن، بیشترین بهره را ببرید. این درب‌ها قابلیت‌های فراوانی دارند و بهترین انتخاب برای سازمان‌ها و مکان‌هایی نظیر بیمارستان‌ها، ادارات، بانک‌ها، ویلاها، شرکت‌ها و … است که به دلیل رعایت بهداشت در چنین مکان‌هایی می‌تواند استفاده زیادی گردد. حتی امروزه از درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای در مراکز توان‌بخشی، کنفرانس و نمایشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود.

سفارش خرید کرکره برقی برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد. دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت کرکره برقی امروزه تیغه و موتور کرکره کنترلی هستند و قدرت موتور و جنس تیغه برای ساخت کرکره ریموت کنترل استفاده می‌شود.

برای خرید انواع کرکره‌ها و درب‌های برقی اتوماتیک می‌توانید به سایت ارزان در مراجعه نمایید و انواع محصولات را در سایت مشاهده و سفارش دهید. قیمت کلی این محصولات به ابعاد درب، جنس ریل، نوع ریل، برند و شرکت‌های سازنده و … بستگی دارد. دو عامل اصلی تعیین کننده قیمت کرکره برقی امروزه تیغه و موتور کرکره کنترلی هستند و قدرت موتور و جنس تیغه برای ساخت کرکره ریموت کنترل استفاده می‌شود.

یکی از مصارف زیادی که انواع درب کرکره‌ای در جامعه دارد، کرکره برقی مغازه‌هاست. کرکره برقی ارزان دُر مغازه یا هر نوع کرکره برقی دیگری معمولاً با تیغه آلومینیومی سبک‌تر ارزان هستند و با تیغه آلومینیومی سنگین و فولادی نیز گران‌تر است و البته استفاده از تیغه پلی کربنات شفاف و رول گیتر نیز واقعاً در بازار گران‌تر از بقیه است.

از مزیت‌های اصلی این پرده‌ها می‌توانید به کارکرد سریع و آسان آن توسط کاربران اشاره کنیم. این پرده‌های برقی نیازی به تنظیم توسط شما ندارد و در طرح‌های مختلف و با توجه به سلایق افراد قابل انتخاب هستند. طرح و اندازه پرده‌ها البته روی قیمت آنها تأثیرگذار هستند. پرده برقی با استفاده از سنسور می‌تواند بدون ریموت هم کنترل شود. با این سنسورها می‌توانید برای باز و بسته شدن و جمع شدن پرده‌ها اقدام نمایید.

این پرده‌ها دوام زیادی دارد و می‌توانید به راحتی بدون کنترل دست آنها را تنظیم نمایید. دوام این پرده‌ها تا سال‌های زیاد عمر می‌کند و نیازی به خرید پرده برقی در طرح‌های دیگر ندارید و در زمان کم می‌توانید پرده‌های منزل و محل کارتان را تعویض نمایید.

قیمت پرده برقی پرده‌های معمولی نسبت به پرده‌های برقی قیمت ارزان‌تری دارند. امروزه پرده‌های مدرن و هوشمندی در بازار وجود دارند که قیمت‌های بسیار بالایی دارند. معمولاً پرده‌های ساده با دست باز و بسته می‌شوند و قیمت آنها بسیار ارزان‌تر از پرده‌های برقی هستند.


می پسندم نمی پسندم

قو ایران

سایت های ثبت و درج آگهی رایگان و یا ستاره دار یکی از محبوب ترین ایده های تبلیغاتی صاحبان مشاغل بواسطه اینترنت می باشد. جهت اثبات این مدعا خوب است نیم نگاهی به برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان و یا ستاره دار انداخته و آنان را مورد بررسی قرار دهیم. تنها کاری که لازم است بکنیم جستجوی عباراتی همچون «تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی رایگان و…» می باشد.

سایت های ثبت و درج آگهی رایگان قو و یا ستاره دار یکی از محبوب ترین ایده های تبلیغاتی صاحبان مشاغل بواسطه اینترنت می باشد. جهت اثبات این مدعا خوب است نیم نگاهی به برخی از سایت های تبلیغاتی رایگان و یا ستاره دار انداخته و آنان را مورد بررسی قرار دهیم. تنها کاری که لازم است بکنیم جستجوی عباراتی همچون «تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات اینترنتی رایگان و…» می باشد.

بی هیچ شکی نپرداختن هیچگونه هزینه ای در تبلیغات مقبول و مطلوب صاحبان مشاغل، اعم از اینترنتی و یا هر شغلی است. ولی موضوع اینجا می باشد که آیا هرگونه تبلیغات رایگان در سطح اینترنت مفید است؟ هدف از تبلیغ در اینترنتی جذب بازدید کننده حقیقی و افزایش بازدیدها بوده که در پایان فقط سود بردن نیست بلکه میتوان گفت که تبلیغات اینترنتی خوب و موفق و همچنین مناسب آن تبلیغاتی است که بتواند هر بازدید کننده ای را برای ورود به سایتتان ترغیب کند.

بی هیچ شکی نپرداختن هیچگونه هزینه ای در تبلیغات مقبول و مطلوب صاحبان مشاغل، اعم از اینترنتی و یا هر شغلی است. ولی موضوع اینجا می باشد که آیا هرگونه تبلیغات رایگان قو در سطح اینترنت مفید است؟ هدف از تبلیغ در اینترنتی جذب بازدید کننده حقیقی و افزایش بازدیدها بوده که در پایان فقط سود بردن نیست بلکه میتوان گفت که تبلیغات اینترنتی خوب و موفق و همچنین مناسب آن تبلیغاتی است که بتواند هر بازدید کننده ای را برای ورود به سایتتان ترغیب کند.

بی هیچ شکی نپرداختن هیچگونه هزینه ای در تبلیغات مقبول و مطلوب صاحبان مشاغل، اعم از اینترنتی و یا هر شغلی است. ولی موضوع اینجا می باشد که آیا هرگونه تبلیغات رایگان قو ایران در سطح اینترنت مفید است؟ هدف از تبلیغ در اینترنتی جذب بازدید کننده حقیقی و افزایش بازدیدها بوده که در پایان فقط سود بردن نیست بلکه میتوان گفت که تبلیغات اینترنتی خوب و موفق و همچنین مناسب آن تبلیغاتی است که بتواند هر بازدید کننده ای را برای ورود به سایتتان ترغیب کند.


می پسندم نمی پسندم

گروه صنعتی آرتا چوب آریا

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که چوب‌های مورد استفاده در ساخت و ساز ویلای چوبی دارد مقاومت آن در برابر آفات و حشرات مختلف است. بله درست متوجه شدید! همه ما گمان می‌کنیم که چوب ماده‌ای است که به مرور دچار پوسیدگی شده و حمله حشرات به آن منجر به ضعیف‌تر شدنش می‌شود در حالی که چوب‌های مورد استفاده در ساخت ویلا به دلیل فرآیندهایی که روی آن‌ها انجام می‌شود، دچار چنین مشکلی نشده و بعضاً عمر طولانی‌تری نسبت به مصالحی مثل بتون و فولاد نیز خواهند داشت. در ضمن پوسیدگی‌های قارچی نیز نمی‌تواند روی مقاومت و کارایی این مصالح منحصربه‌فرد تاثیر زیادی بگذارد. باید دانست استحکام و چگالی چوب است که استحکام کلی ویلا چوبی را تعیین می‌کند.

در مورد این مزیت خانه چوبی حتماً باید یادآور شویم که سازنده هیچ بنایی هیچ وقت نمی‌تواند ادعا کند ساختمان ساخته شده توسط او ضد زلزله است! زیرا با افزایش هر ریشتر به درجه زلزله، میزان تخریبگری این حادثه طبیعی 32 برابر خواهد شد و با وجود چنین موضوعی هیچ ساختمانی از شر زلزله در امان نخواهد بود.

آیا امکان دارد که برخی از سازندگان در ساخت خانه چوبی دست به تقلب بزنند کار نامعتبر ارائه کنند؟ جواب این پرسش قطعاً مثبت است. متاسفانه برخی از شرکت‌ها و مجموعه‌های غیر معتبر هستند که برای مثال با کم کردن از قطر دیوارها از مقدار چوب مصرفی در بنا کم می‌کنند یا این‌که دیوار را جوری احداث می‌‌کنند که بین دو جدار آن فاصله‌ی 15 تا 20 سانتی‌متری قرار داشته باشد. آن‌ها سپس فاصله‌ِ بین این دو جدار را با خاک اره پر می‌کنند که این کار قطعاً عملی غیرحرفه‌ای و نادرست است.

دیوارهای یک ویلا چوبی باید کاملاً با استفاده از الوار و چوب ساخته شوند. لازم به ذکر است که شرکت آمیتیس امرتات ویلاهای چوبی خود را با دیوارهایی به قطر 27 سانتی‌متر می‌سازد و از این نظر به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که ساخت ویلا چوبی آن‌ها با بهترین کیفیت و درست‌ترین استانداردها انجام شده است.


می پسندم نمی پسندم

املاک جاوید

به عنوان مشتری آپارتمان ساحلی سرخرود باید برای تامین نیاز خود و اعضای خانواده خود نهایت تلاش را داشته باشید. همانطور که می دانید ویلاهای لوکس و آپارتمان های ساحلی لوکس دارای معماری قابل توجهی هستند. زیباترین محوطه سازی برای آنها به کار رفته، عالی ترین تزیینات را دارند و اگر آپارتمان فول فرنیش آماده شده باشد، بهترین مبلمان و لوازم در داخل آپارتمان فراهم شده است.

آپارتمان خط دریا سرخرود می‌تواند یک محیط عالی برای زندگی در سال‌های آینده را فراهم کند. خرید آپارتمان لوکس در بهترین شهر مازندران به اندازه خرید یک ویلای لاکچری شمال یا یک خانه لوکس اهمیت دارد. در هر معاملاتی که در مازندران انجام می‌دهید باید نهایت دقت را به خرج دهید. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آیا خرید یک آپارتمان ساحلی به نفع شما هست یا خیر، بهتر است یک سری نکات کلی و جزئی را در نظر بگیرید.

اگر آپارتمان لوکس با متراژ بزرگتر را در ویلا ساحلی سرخرود بخرید، مطمئناً فضای بسیار بهتری برای اعضای خانواده در دسترس خواهد بود. در این گزینه می توانیم به خرید پنت هاوس در سرخرود هم اشاره کنیم. گزینه های خرید آپارتمان ساحلی در مازندران و خرید ویلای ساحلی را می‌ توانید در وب‌ سایت ‌های آنلاین بررسی کنید.


می پسندم نمی پسندم

نوین پارتیشن

تمامی انواع کمد اداری نوین پارتیشن را هماهنگ با دیزان داخلی فضای کاری شما ، طراحی ، تولید و اجرا می کنیم. محصولات نوین پارتیشن ، همگی ، متناسب با کاربری سازمانی مشتریان گرامی و کاملا ارگونومیک ساخته می شوند. تنوع طرحهای ما این امکان را می دهد که کمدهایی کاملا سازگار با طیف وسیع سلایق مشتریان گرامی ارایه دهیم. تمامی این محصولات در مجموعه نوین پارتیشن تولید می شود و به همین دلیل قیمت تمام شده تا 30 درصد کاهش یافته و قیمت نهایی محصولات در مقایسه با سایر برندها ، کاملا رقابتی و اقتصادی است.

شیشه سکوریت نوین پارتیشن (یا شیشه نشکن) یکی از انواع شیشه های ایمن است که از طریق نوعی عملیات حرارتی ویژه ایجاد می شود. این عملیات حرارتی روی شیشه های معمولی انجام می شود ، و استحکام مکانیکی و همچنین مقاومت حرارتی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به این ترتیب آنها را به شیشه سکوریت تبدیل می کند.

شیشه سکوریت چیست؟ شیشه سکوریت (یا شیشه نشکن) یکی از انواع شیشه های ایمن است که از طریق نوعی عملیات حرارتی ویژه ایجاد می شود. این عملیات حرارتی روی شیشه های معمولی انجام می شود ، و استحکام مکانیکی و همچنین مقاومت حرارتی آنها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد و به این ترتیب آنها را به شیشه سکوریت تبدیل می کند.

پارتیشن اداری نوین پارتیشن در دو نوع تک جداره و دو جداره تولید و اجرا می گردد. هر دو نوع پارتیشن اداری با توجه به سبک طراحی و متریال های بکار رفته در انواع مختلف گروه بندی می شود که در ادامه به بررسی جزئیات و قیمت هر یک پرداخته ایم. نوین پارتیشن با بیشترین تنوع در طراحی و تولید پارتیشن های اداری این امکان را فراهم نموده که با هر بودجه ای ، بهترین پارتیشن را متناسب با دفتر کار و نیازهای سازمانی خود انتخاب نمایید.


می پسندم نمی پسندم

ciscolicense

Cisco license is a privately held information technology website established in 2015. Here in Cisco license, we aim to offer our customers a variety of the latest Cisco devices and licenses by having a group of certified consultants with vast experience in Information Technology. We’ve come a long way, so we know exactly which direction to take when supplying you with high quality and most cost-saving products which suit your environment. We offer all of this while providing excellent customer service and friendly support.

Cisco Smart License could be a cloud-based, software package license management solution that allows  you to automate time-consuming, manual licensing tasks. Cisco Smart License is the solution permits you to simply track the status of your license and software usage trends. The software that you put in your network will automatically self-register themselves, without Product Activation Keys (PAKs)

Most customers haven’t been familiar with robust Cisco PLR License reservation option yet. Basically, permanent license reservation is a part of Cisco smart licensing solution. While smart License needs a smart account and product has to connect to Cisco Smart Software Management (CSSM) or Smart Software Manage (SSM on-Prem) in order to reactivate and report the most recent license status, some customers have extremely secured inner networks with restricted internet access. So what Cisco PLR License can do? Here is where Cisco Permanent License Reservation or PLR license comes into play.


می پسندم نمی پسندم

املاک تخصصی املاک پرند

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند عبارت است از وجه یا چیزی كه داوطلب اجازه به صاحب ملك می‌ دهد تا صاحب ملك ، ملك خالی خود را به او اجاره دهد ، این وجه چیزی جدا از اجاره بها است و پرداخت آن اختیاری است ومنظور از اختیاری این است كه ممكن است موجری بدون دریافت سرقفلی ملك خالی تجاری خود را به مستاجری اجاره دهد ، البته از سال 1376 به بعد ، این دریافت نکردن سرقفلی باعث شده كه مستاجر هم در پایان مدت اجاره نتواند از موجر مطالبه سرقفلی كند.

املاک پرند فاز۳ برای كسب و كار و اجاره واگذار شده است حتی اگر پروانه و پایان كار محل تجاری نباشد یعنی حتی محل مسكونی كه برای كار اجاره داده شده مشمول حق كسب و پیشه و تجارت است و مستاجر در صورتی كه موجبی برای تخلیه وجود داشته باشد مستحق دریافت حق كسب و پیشه خواهد بود حتی اگر وجهی به عنوان سرقفلی در ابتدای عقد اجاره به موجر نپرداخته باشد.

املاک پرند فاز۲ می‌ تواند (حسب مورد ) حق كسب و پیشه و تجارت یا نصف آن را از بین ببرد. نتیجه این كه فردی كه پیش از مهرماه 1376 مستاجر محل كسب و پیشه باشد ، می‌ تواند به رغم انقضاء مدت اجاره از تخلیه ملك خودداری وسرقفلی مطالبه كند ، كه البته آنچه مطالبه می‌ كند حق كسب و پیشه و تجارت است.


می پسندم نمی پسندم

مسکن ملی شهر پرند

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند عبارت است از وجه یا چیزی كه داوطلب اجازه به صاحب ملك می‌ دهد تا صاحب ملك ، ملك خالی خود را به او اجاره دهد ، این وجه چیزی جدا از اجاره بها است و پرداخت آن اختیاری است ومنظور از اختیاری این است كه ممكن است موجری بدون دریافت سرقفلی ملك خالی تجاری خود را به مستاجری اجاره دهد ، البته از سال 1376 به بعد ، این دریافت نکردن سرقفلی باعث شده كه مستاجر هم در پایان مدت اجاره نتواند از موجر مطالبه سرقفلی كند.

املاک پرند فاز۳ برای كسب و كار و اجاره واگذار شده است حتی اگر پروانه و پایان كار محل تجاری نباشد یعنی حتی محل مسكونی كه برای كار اجاره داده شده مشمول حق كسب و پیشه و تجارت است و مستاجر در صورتی كه موجبی برای تخلیه وجود داشته باشد مستحق دریافت حق كسب و پیشه خواهد بود حتی اگر وجهی به عنوان سرقفلی در ابتدای عقد اجاره به موجر نپرداخته باشد.

املاک پرند فاز۲ می‌ تواند (حسب مورد ) حق كسب و پیشه و تجارت یا نصف آن را از بین ببرد. نتیجه این كه فردی كه پیش از مهرماه 1376 مستاجر محل كسب و پیشه باشد ، می‌ تواند به رغم انقضاء مدت اجاره از تخلیه ملك خودداری وسرقفلی مطالبه كند ، كه البته آنچه مطالبه می‌ كند حق كسب و پیشه و تجارت است.


می پسندم نمی پسندم

املاک تخصصی املاک پرند

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند عبارت است از وجه یا چیزی كه داوطلب اجازه به صاحب ملك می‌ دهد تا صاحب ملك ، ملك خالی خود را به او اجاره دهد ، این وجه چیزی جدا از اجاره بها است و پرداخت آن اختیاری است ومنظور از اختیاری این است كه ممكن است موجری بدون دریافت سرقفلی ملك خالی تجاری خود را به مستاجری اجاره دهد ، البته از سال 1376 به بعد ، این دریافت نکردن سرقفلی باعث شده كه مستاجر هم در پایان مدت اجاره نتواند از موجر مطالبه سرقفلی كند.

املاک پرند فاز۳ برای كسب و كار و اجاره واگذار شده است حتی اگر پروانه و پایان كار محل تجاری نباشد یعنی حتی محل مسكونی كه برای كار اجاره داده شده مشمول حق كسب و پیشه و تجارت است و مستاجر در صورتی كه موجبی برای تخلیه وجود داشته باشد مستحق دریافت حق كسب و پیشه خواهد بود حتی اگر وجهی به عنوان سرقفلی در ابتدای عقد اجاره به موجر نپرداخته باشد.

املاک پرند فاز۲ می‌ تواند (حسب مورد ) حق كسب و پیشه و تجارت یا نصف آن را از بین ببرد. نتیجه این كه فردی كه پیش از مهرماه 1376 مستاجر محل كسب و پیشه باشد ، می‌ تواند به رغم انقضاء مدت اجاره از تخلیه ملك خودداری وسرقفلی مطالبه كند ، كه البته آنچه مطالبه می‌ كند حق كسب و پیشه و تجارت است.


می پسندم نمی پسندم

سایت vitattoo

خانم هایی که در دوران پریودی هستند بهتر است ابروهای خود را تاتو نکنند. در دوران پریودی امکان رنگ پذیری پوست کمتر می شود. به این دلیل که هورمون ها تغییراتی کرده اند و اگر در این ایام تاتو ابرو انجام دهید، ممکن است ته رنگ قرمز را در ابروهای خود مشاهده کنید. پس خانم هایی که در دوران پریود خود قرار دارند ۳ روز قبل و ۳ روز پس از عادت خود، بهترین تاتو کار ابرو در اصفهان را انجام ندهند.

تاتو ابرو در واقع یک آرایش دائمی برای ابرو ها به حساب می آید. اغلب افرادی که ابروهای خود را تاتو می کنند دارای ابروهای کم پشت و بی حالت هستند. همینطور تاتو ابرو باعث می شود وقت زیادی که برای درست کردن و قرینه کردن ابروهای خود می گذارید را صرف امور دیگر خود کنید. در میکروبلیدینگ در اصفهان ، رنگ توسط سوزن وارد پوست شما می شود که این کار بر حسب سلیقه شما و فرم دلخواهی که شما دوست دارید انجام می گیرد. اما نکته قابل توجه اینجاست که در تاتو ابرو به روش قدیمی و سنتی، ابرو ها حالت کاملا غیر طبیعی پیدا می کنند و چهره شما را از حالت طبیعی کمی خارج می کنند.

خانم هایی که دچار مشکلات پوستی و آفتاب سوختگی هستند اگر شما مشکلات پوستی مانند زخم و التهاب و قرمزی پوست دارید و یا دچار عفونت های باکتریایی پوست شده اید تاتو ابرو را انجام ندهید. بعد از رفع مشکلات پوستی و برطرف شدن آفتاب سوختگی شما قادر به انجام تاتو ابرو در اصفهان هستید.


می پسندم نمی پسندم

دزدگیر سایلکس کالابست

اپلیکیشن دزدگیر سایلکس برخی از ویژگی های این دزدگیر قابلیت فعال و غیر فعال سازی به وسیله ارسال یک پیامک توسط ادمین ها را دارد. به عنوان مثال امکان تعریف و حذف مدیران توسط مدیر یک دستگاه از طریق SMS  از قابلیت های دزدگیر سایلکس ‏SG‏8 ‏Q می باشد اما کنترل دزدگیر SG8 به همین عنوان محدود نیست و خوشبختانه اپلیکیشن اختصاصی سایلکس می تواند در فضایی ساده امکانات بسیار زیادی را به کاربر ارائه دهد. بر اساس اعلام شرکت سازنده اپلیکیشن ارائه شده قابلیت اجرا بر روی دو سیستم عامل اندروید و IOS را دارد که متاسفانه نسخه ios امکانات محدود تری نسبت به نسخه اندروید دارد.

برخی از امکانات ارائه شده دراپلیکیشن دزدگیر سایلکس ‏SG‏8 ‏S عبارتند از: امکان تعریف نام برای مدیران، مخاطبین آلارم، زون، ریموت، سنسور بی‌سیم و رله‌های کنترلی توسط اپلیکیشن امکان تعریف و حذف مدیران توسط مدیر یک فعال و غیر فعالسازی آلارم مشاهده آخرین تغییرات ایجاد شده توسط ادمین ها منوی تست دزدگیر سایلکس یکی از قابلیت های کاربردی ارائه شده در این محصول وجود یک منو تحت عنوان “منوی تست” می باشد. منوی تست پنل دزدگیر SG8 سایلکس به مدیر سیستم این امکان را می دهد تا به راحتی از عملکرد قسمت های مختلف دستگاه اطمینان حاصل کند و اتصال سنسورها و تجهیزات مرتبط به دستگاه را مورد بررسی قرار دهد. عواملی که می توان به وسیله این منو بررسی نمود عبارتند از: آزمایش عملکرد ارسال و دریافت پیام کوتاه آزمایش عملکرد تماس های صوتی از طریق سیمکارت و خط ثابت آزمایش عملکرد ریموت های کنترل متصل به دزدگیر تست اتصال و عملکرد بلندگو و آژیرهای خطر متصل به دزدگیر آزمایش و بررسی زون ها از طریق تحریک سنسورهای متصل تست و بررسی سنسورهای بی سیم متصل و وضعیت باطری دستگاه

 تفاوت دزدگیر SG8 با SG7

همانطورکه در ابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم دزدگیر سایلکس ‏SG‏8 ‏LITE یک نمونه کامل تر و بروز شده از مدل قبلی خود یعنیSG7 است. قابلیت های اضافه شده به این دزدگیر شامل امکان تعیین نام برای زون ها، ریموت ها، سنسور های بی سیم و رله خروجی توسط اپلیکیشن ارائه شده، تعریف و حذف مخاطبین آلارم توسط مدیران به وسیله پیام کوتاه و اپلیکیشن، اضافه شدن ۵ گزارش جدید به گزارشات که عبارتند از اعلام قطع شدن بلندگو، استفاده از فیوز AUX که عملکرد قطع و وصل بودن ارتباط خط تلفن ثابت را شامل می شود، اعلام توقف آلارم و تغییر وضعیت رله خروجی، افزایش خروجی اسپیکر به ۲خروجی (اسپیکر 1 و اسپیکر 2) به صورت مستقل و از حفاظت خروجی های آلارم ها از ویژگی هایی هستند که نسبت به مدل قبلی به این دزدگیر اضافه شده اند. قیمت دزدگیر سایلکس SG8 با توجه به امکاناتی نظیر ارسال پیام کوتاه، کنترل دزدگیر به وسیله اپلیکیشن، امکان تعریف کاربر، ارائه 5 زون و اتصال بلندگو و…


می پسندم نمی پسندم

مبل کلاسیک سامی مبل با کیفیت

 از مهم‌ترين ويژگي‌هاي مبل استيل در مقايسه با مبل کلاسيک و راحتي مقاومت در برابر خوردگي و طول عمر آن‌ها است که مي‌توان ساليان زيادي از اين مبل‌ها استفاده نمود. از اين مبل‌ها عمدتاً در فضاهاي رسمي و شيک استفاده مي‌کنند و مي‌توانيد آن‌ها را ست با ميز نهارخوري انتخاب کنيد. بودن اين دو در کنار يکديگر مي‌تواند جذابيت و جلوه فضاي مدنظر شما را دوچندان نمايد. اين مدل مبل در ست‌هاي 7 نفره و 9 نفره توليد مي‌شوند که مي‌توانيد متناسب با متراژ فضاي مدنظر خود بهترين گزينه را انتخاب کنيد. جنس پارچه در مبل استیل ملایر جنس پارچه نقش مهمي در ميزان کيفيت و قيمت مبل استيل دارد. در ساخت اين مبل‌ها عمدتاً از پارچه درجه يک و مرغوب استفاده مي‌کنند که از جمله آن‌ها مي‌توان به پارچه‌هاي مخمل، چرم يا پوست اسبي اشاره نمود. اين پارچه‌ها داراي طرحي کلاسيک و برجسته هستند که موجب مي‌شوند جذابيت مبل سلطنتي دوچندان شود.

همچنين جنس آن‌ها به‌گونه‌اي است که ضد آب و ضد گردوغبار هستند که به‌اصطلاح به آن‌ها نانو مي‌گويند. جنس چوب بدنه در مبل استیل ملایر اسکلت و بدنه مبل سلطنتي يکي از اصلي‌ترين اجزا تشکيل‌دهنده آن است و جنس و مقاومت آن نقش مهمي در کيفيت نهايي مبل دارد. به همين دليل بايد از بهترين متريال تهيه شود. با توجه ‌به اينکه اين مبل‌ها داراي وزن سنگيني هستند معمولاً از چوب طبيعي در ساخت اسکلت آن‌ها استفاده مي‌کنند و هرچقدر که اين چوب استحکام و مقاومت بيشتري داشته باشد مبل دوام و طول عمر بالاتري خواهد داشت و قيمت مبل بيشتر مي‌شود.

از بهترين چوب‌ها براي ساخت مبل استيل مي‌توان به چوب راش، توسکا، گردو و توت اشاره نمود. منبت‌کاري مبل‌هاي سلطنتي يکي از شاخص‌ترين ويژگي‌هاي مبل سلطنتي منبت‌کاري‌ها و حکاکي‌هاي زيبا و چشم نوازي است که بر روي آن‌ها انجام شده است. معمولاً بر روي تاج، دسته و پايه آن‌ها از هنر باستاني منبت‌کاري استفاده مي‌شود که اين هنر اصيل نظر هر بيننده‌اي را به خود جلب مي‌نمايد. هرچقدر که ميزان نقوش منبت‌کاري‌شده بيشتر باشد قيمت مبل سلطنتي افزايش مي‌يابد. قيمت مبل استیل ملایر متريالي که در ساخت اين مبل‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد و همچنين جنس چوب بدنه، ظرافت‌کاري و منبت‌کاري‌هاي انجام شده بر روي مبل  و جنس پارچه روکش آن موجب شده قيمت مبل در مقايسه با قيمت مبل کلاسيک افزايش يابد. به‌طوري‌که مي‌توان گفت مبل‌هاي سلطنتي از گران‌ترين مبل‌هاي موجود در بازار هستند. سخن پاياني براي چيدمان جذاب‌تر منزل خود اگر داراي فضاي کافي هستيد مي‌توانيد در کنار مبل سلطنتي از مبل راحتي نيز استفاده کنيد.

درگذشته مبل‌هاي سلطنتي و استيل بيشتر به رنگ قهوه‌اي موجود بودند. اما امروزه با استقبال بي‌نظيري که از آن‌ها صورت‌گرفته در رنگ‌ها بژ، نقره‌اي، طلايي و … نيز توليد مي‌شوند که هر يک جلوه و شکوه خاصي مي‌توانند به محيط ببخشند. اگر مي‌خواهيد با جديدترين مبل‌ ملاير و استيل آشنا شويد، پيشنهاد مي‌کنيم که سامي مبل را دنبال کنيد که تا به‌راحتي بتوانيد يک ست مبل کلاسیک سامی مبل را متناسب با دکوراسيون داخلي منزل خود تهيه نماييد. سامي مبل توليد و عرضه‌کننده انواع مبل با اقساط 36ماهه بدون بهره به همراه ضمانت قيمت و کيفيت آماده ارائه خدمت به شماست.


می پسندم نمی پسندم

لوازم یدکی واریو

هوندا واریو از هندلینگ خوبی برخودار است و فنربندی آن مناسب می‌باشد. این فنربندی‌ها از اسکوترهای قدیمی‌تر و کوچک‌تر هوندا بهتر شده است اما نسبت به مدل‌های بالاتر هوندا ضعیف‌تر می‌باشد. چرخ جلو و عقب هوندا واریو ۱۴ اینچی است و لاستیک‌های آن چسبندگی مناسبی با آسفالت داشته و لاستیک‌های آن کمی لاغر به نظر می‌رسند. مصرف سوخت هوندا واریو مصرف سوخت اسکوتر هوندا واریو بسیار پایین است. می‌توانید با یک باک ۵.۵ لیتری یک مسافت ۲۰۰ کیلومتری را طی کنید. برای اینکه از مصرف سوخت صرفه جویی شود، اسکوتر هوندا واریو به سیستمی به نام Idling Stop مجهز شده است. این سیستم موتور را بعد از توقف و ثابت ماندن چند ثانیه خاموش می‌کند. این سیستم در مکان‌هایی مانند پشت چراغ قرمز یا ترافیک به کار می‌آید. برای دوباره روشن شدن موتور فقط کافیست دسته گاز را به حالت گاز دادن بچرخانید. اگر مایل به استفاده از این سیستم نیستید می‌توانید آن را با استفاده از سوئیچی که روی اسکوتر قرار گرفته غیرفعال کنید. ظرفیت صندوقی که در زیر زین اسکوتر کلیک قرار دارد، ۱۸ لیتر می‌باشد که می‌توانید کاسکت‌های نیمه را در آن قرار دهید. در هوندا واریو دو محفظه در داشبورد قرار دارد و دارای یک قاب در جلو است.

 اسکوتر هوندا واریو به سنسور جک بغل هم مجهز هستند. که وقتی آن را پایین بیاورید موتور خاموش می‌شود. این اسکوترها از صدای زیادی برخودار نیستند و نور آن‌ها بسیار خوب می‌باشد. ترمز هوندا واریو ترمز عقب هوندا واریو کاسه‌ای و ترمز جلو هوندا واریو دیسکی می‌باشد. شاید در ابتدا نامطمئن به نظر برسد اما به هیچ عنوان جای نگرانی نیست، ترمزهای هوندا واریو کاملا مطمئن هستند و به خوبی کارشان را انجام می‌دهند. ترمز‌های این محصول از یک سیستمی تشکیل شده است که سبب می‌شود ترمز جلو و عقب همزمان با هم فعال شوند. این سیستم قبلا هم در موتور سیکلت‌های هوندا به کار رفته است. در این سیستم چرخ عقب زودتر از چرخ جلو سر می‌خورد. هوندا واریو برای افرادی که تمایل دارند اسکوتری اسپرت و سبک و چابک با امکانات متوسط داشته باشند انتخاب بسیار مناسبی است. هوندا نمایندگی رسمی برای عرضه لوازم یدکی و فروش محصولات خود ندارد.

 بهتر است بدانید که هوندا واریو دیگر مدل‌های هوندا از نظر تامین لوازم یدکی، دفترچه راهنمای فارسی و خدمات پس از فروش مشکل دارند. با توجه به حجم بالای فروش این اسکوترها فروشندگان و صادر کنندگان هوندا واریو اطلاعات لازم را در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار می‌دهند. در هنگام خرید هوندا واریو چه نکاتی را رعایت کنیم؟ برای خرید قطعات هوندا واریو از مکانی مطمئن خرید کنید و از کیفیت لوازم یدکی آن مطمئن باشید. امروزه بسیاری از فروشگاه‌ها لوازم یدکی تقلبی را عرضه می‌کنند. درست است که باید به قیمت توجه کنیم اما خرید لوازمی که قیمت بسیار پایینی دارند، ممکن است تقلبی باشند پس کیفیت را فدای کمیت نکنیم و جنس اصل را تهیه کنیم. با وجود تحریم‌هایی که کشور ما دارد وارد کردن قطعات سخت است، اگر قطعه اصلی را پیدا کردید دنبال قطعه‌های کپی و ارزان‌تر نروید. چرا که لوازم یدکی کپی از دوام بالایی برخوردار نیستند. کلام آخر ما در این مقاله اطلاعات کاملی درمورد لوازم یدکی هوندا واریو ارائه دادیم تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. فروشگاه اینترنتی مارکت یدکی عرضه کننده انواع لوازم یدکی هوندا است. شما نیز برای خرید لوازم یدکی واریو می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از اصل بودن لوازم ما مطمئن باشید و با خیال راحت خرید لوازم یدکی واریو را انجام دهید. ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که بتوانید از این فروشگاه کالاهای باکیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید.


می پسندم نمی پسندم

تاج گل نمایشگاه هانی گل

چند راه برای خرید یک تاج گل تبریک رسمی ارزان بدون افت کیفیت یا سبک وجود دارد:

     خرید در اطراف: برای یافتن بهترین معامله، قیمت‌های فروشندگان مختلف، چه آنلاین و چه در فروشگاه را مقایسه کنید. همچنین می توانید برای صرفه جویی در هزینه به دنبال فروش و تخفیف باشید.

     گل های مصنوعی را انتخاب کنید: گل های مصنوعی معمولاً ارزان تر از گل های تازه هستند و ماندگاری بیشتری خواهند داشت. همچنین اگر می خواهید تاج گل را برای مدت طولانی تری نگه دارید، راحت تر هستند.

     طراحی ساده را انتخاب کنید: یک طرح ساده و شیک می تواند به همان اندازه پیچیده تر زیبا باشد و ساخت آن ارزان تر خواهد بود.

     اندازه مناسب را انتخاب کنید: یک تاج گل کوچک ارزان تر از یک تاج گل بزرگ است. فضایی را که تاج گل را در آن نمایش می دهید در نظر بگیرید و اندازه مناسب را انتخاب کنید.

     خودتان آن را بسازید: اگر مهارت های هنری و وقت دارید، می توانید تاج گل خود را در خانه با استفاده از مواد فروشگاه صنایع دستی یا باغ خود بسازید.

     خرید از پرورش دهندگان یا گل فروشی های محلی: ممکن است گل های فصلی ارزان تر از گل های وارداتی داشته باشند و همچنین ممکن است قیمت بهتری نسبت به خرده فروشان بزرگ داشته باشند.

     به دنبال طراحی مینیمالیستی باشید: یک تاج گل ساخته شده از یک نوع گل یا سبزه می تواند به همان اندازه پیچیده تر زیبا و ظریف باشد.

قیمت تاج گل نمایشگاه هانی گل باتوجه‌به اینکه از گل‌های خارجی و یا ایرانی فصلی استفاده شده و همچنین تعداد و نوع آن‌ها متفاوت است. البته نحوه چیدمان و تزئین، جنس و سایز پایه نیز بر روی قیمت نهایی آن اثر می‌گذارد. ازاین‌رو نمی‌توان یک قیمت ثابت برای این هدیه زیبا اعلام نمود و باتوجه‌به موارد ذکر شده قیمت‌های متفاوتی دارند.

به یاد داشته باشید که ارزان ترین تاج گل ممکن است همیشه بهترین گزینه نباشد. مهم است که کیفیت مواد و خدمات ارائه شده توسط فروشنده را در نظر بگیرید.


می پسندم نمی پسندم

FASTSEO SEO Ajansı

fastSEO SEO Ajansı, arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmek isteyen web siteleri için profesyonel hizmetler sunan bir kuruluştur. SEO Ajansları, arama motorlarının algoritmalarını ve kullanıcı deneyimini dikkate alarak web sitelerini optimize ederler. Bu nedenle, SEO Ajansları genellikle çok yönlü bir ekip oluştururlar ve hizmetleri arama motoru optimizasyonu, anahtar kelime araştırması, içerik yazımı, link yapılandırması gibi hizmetleri içerebilir.

fastSEO SEO hizmetleri fiyat, hizmetlerin kapsamına, zorluk derecesine ve süresine göre değişebilir. Örneğin, bir web sitesinin temel SEO ihtiyaçlarını karşılamak için daha az maliyetli olabilir, ancak daha karmaşık bir web sitesi için daha fazla çalışma gerektirecektir ve dolayısıyla daha yüksek fiyatlar talep edebilir. Ayrıca, hizmetlerin süresine göre de fiyatlar değişebilir, yıllık hizmetler daha uygun fiyatlar sunabilir.

fastSEO Web Optimizasyonu, bir web sitesinin arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmesi için gerekli olan çalışmaların yürütülmesi olarak tanımlanabilir. Bu çalışmalar arama motorlarının algoritmalarını ve kullanıcı deneyimini dikkate alarak web sitelerini optimize etmeyi içerebilir. Web Optimizasyonu, arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmek için önemli olan birçok faktörü içerebilir, anahtar kelime araştırması, içerik yazımı, link yapılandırması, hız optimizasyonu ve mobil uyumluluk gibi.

Web Optimizasyonu, web sitenizin arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmenizi sağlamak için gerekli olan tüm çalışmaları yürütmek için profesyonel destek sağlar. Ayrıca, web optimizasyonu sürekli bir süreçtir ve arama motorlarının algoritmalarını ve kullanıcı deneyimini dikkate alarak web sitenizi sürekli olarak optimize etmeniz gerekir.

fastSEO SEO Ajansları ayrıca, web sitenizin arama motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmenizi sağlamak için ‎gerekli olan tüm çalışmaları yürütmek için yetkilendirilmiş kişilerdir ve genellikle sektörde uzun yıllardır ‎deneyim sahibidirler. Bu deneyim ve bilgi ile SEO Ajansları, web sitenizin arama motorlarında daha yüksek ‎sıralamalar elde etmenizi sağlamak için gerekli olan tüm çalışmaları yürütmekte ve web sitenizin arama ‎motorlarında daha yüksek sıralamalar elde etmenizi sağlamak için gerekli olan tüm çalışmaları yürütmek ‎için yetkilendirilmiş kişilerdir. Bu hizmetler arasında web sitenizin analitiklerini takip etme, kullanıcı ‎deneyimini optimize etme, içerik oluşturma ve pazarlama, backlink oluşturma ve diğer SEO stratejileri yer ‎alır.‎


می پسندم نمی پسندم

SEO'da Neler Yapıyoruz?

SEO çalışması site içi SEO ve site dışı SEO olmak üzere ikiye ayrılır. Site içi SEO, web sitenizin tasarımı ve yazılımı yanında özellikle halihazırda sahip olduğu içerikler üzerinde yapılan kapsamlı analiz ve çalışmaları kapsamaktadır. Site dışı SEO ise site dışından gelen linkler, görsel materyaller, sosyal medya, forumlar ve bloglar gibi çeşitli kaynaklar üzerinden siteye gelen referans bağlantı ve ziyaretçi akışını sağlayan çalışmaların tümüdür. Site içi ve site dışı olarak yapılan çalışmalar sizlere detaylı olarak raporlanmaktadır. Yapılan raporlamalarda genel olarak Google Data Studio raporlama aracı kullanılmaktadır. Data studio ile raporlarınızı istediğiniz zaman istediğiniz yerde anlık olarak açıp kontrol edebilirsiniz. Yapılan çalışmaların kontrolünü ve etkisini Google araçları ile birlikte en doğru sonuçlarla inceleyebilirsiniz.

Yazılım Optimizasyonu Mevcut site yazılımınızın tüm sayfaları detaylı incelenir, arama motorlarına ve kullanıcı davranışlarına uygun olup olmadığı analiz edilerek sizlere raporlanır. Hazır bir eticaret çözümü veya içerik yönetim sistemi kullanıyorsanız, yazılımınızdaki gerekli güncellemeler, ilgili panellerde tarafımızdan gerçekleştirilir. Gerektiğinde, Mobitek bünyesinde geliştirilen uygun yazılım çözümleri önerilir.

 

Site Dışı SEO Çalışmaları Site dışı seo çalışmaları arama motoru sonuç sayfalarındaki sıralamayı etkileyebilecek web sitenizin otoritesine etki eden optimizasyon çalışmalarını kapsar. Farklı web sitelerinden sitenize bağlantılar, makale/haber yazıları, sosyal medyada bahsedenler ve ilgili konu incelemeleri oluşturularak sitenize alınan referans bağlantılarıdır. Yapılacak olan çalışmalar neticesinde sitenizin arama motorlarındaki otoritesinin yükselmesi sağlanır.


می پسندم نمی پسندم

خرید پکیج دزدگیر کالابست

بعد از نصب پکیج دزدگیر وایرلس کالابست هیچ هزینه ای بابت باتری نخواهید داشت  اما باتری بکاپ پنل اصلی باید هر 2-3سال تعویض گردد همانند سیستم دزدگیر بی سیم ظاهر دزدگیر بی سیم: سیستم بیسیم تمیزتر و مزاحمت کمتری برای نصب دارد. ابعاد آن کوچک و ظاهری زیبا و شیک جلوه میکند و میتوان آن را هر جایی نصب کرد. دزدگیر های سیمی دارای سیم کشی میباشند که به پنل اصلی متصل میباشند .معمولا برای مخفی شدن سیم داخل داکت و ترانک قرار داده میشوند و ممکن است این داکت ها دور فریم درب و یا پنجره چرخانده شود تا به پنل برسد و متصل شود که نمای زیبایی ندارد. آسیب پذیری دستکاری دزدگیر: نگرانی خیلی از مردم ناشی از خرابکاری در سیگنال است، که سنسور های دزدگیر جدید این مشکل را ندارند. در صورتی که کابل ها خراب شود، بریده شود یا توسط موش خورده شود کابل ها را باید دوباره ترمیم نمود در صورت قطعی کابل سیستم شروع به هشدار دادن و آژیر کشیدن میکند.

 اضافه کردن سنسور دزدگیر: اضافه کردن سنسور یا ناحیه جدید به پکیج دزدگیر منزل کالابست فقط نیاز است محل نصب را مشخص کرده و بعد از اطمینان اتصال بیسیم سنسور به پنل آن را نصب کنید. اضافه کردن سنسور یا ناحیه به سیستم دزدگیر سیمی باید کابل جدید کشیده شود. در صورتی که کابل از قبل باشد میتوان از آن کابل نیز استفاده نمود و یا چشمی ها را سری نمود و از کابل های سنسور های دیگر استفاده نمود. دزدگیر بی سیم قابلیت اتصال سنسور خارجی: سنسور های بیرونی دزدگیر های بی سیم معمولا طیف کمی از انتخاب ها را برای شما خواهد داشت. در سیستم های سیمی میتوان از چشمی های حساس به وزن استفاده کرد و طیف بسیار زیادی از انواع سنسور های اعلان حریق و دزدگیر و… قابلیت اتصال به آن را دارد.

مارک ها و برند های مختلفی برای خرید پک دزدگیر کالابست وجود دارند. مارک های معروف دنیا به عرضه دزدگیر بی سیم میپردازند، معمولا پنل های دزدگیر با سیم امکان اتصال سنسور های بی سیم را نیز دارند، این دزدگیر ها قابلیت اتصال سنسور بی سیم و با سیم در مدل های مختلف را دارد. امکان جا به جایی: در صورتی که قصد جا به جایی دزدگیر و چشم ها را دارید میتوانید به راحتی پنل مرکزی را خاموش کنید و سنسور ها و بقیه ی اجزای آن را جدا کرده و سپس در جای جدید نصب نمایید. شما مجدد باید سیم کشی و کانال کشی و نصب مجدد دستگاه دزدگیر را دارید، معمولا کابل ها و بقیه تجهیزات در جای جدید مورد استفاده قرار نمیگیرند، در نتیجه باید دوباره کابل و داکت و… را خریداری نمود.البته فرایند نصب را نیز باید بلد بود و زون بندی و تنظیمات سخت افزاری را انجام داد. مقایسه خطا در دزدگیر بی سیم و با سیم دزدگیر بیسیم : پنل دزدگیر های بیسیم قدیمی بسیار بیشتر از دزدگیر های سیمی دارای هشدار خطا میدادند، اما امروزه تکنولوژی جدید خطا ندراند و این مشکل را برطرف کرده سنسور های پک دزدگیر بیسیم ما فرکانس 433 که بسیار پایدار است را استفاده میکنند و بسیار بی خطا است.

خرید پکیج دزدگیر کالابست قابل اعتماد است و اکثر خطاها و هشدار های دروغین به خرابی های سیستم مربوط است. مشکل در باطری و یا نویز بر روی سیم ها، کابل کشی نامناسب، مسیر طولانی کابل و مواردی از این دست از جمله علل بروز خطا در این سیستم دزدگیر با سیم است. انواع سنسور های قابل اتصال به پک دزدگیر بیسیم یکی از نکات مهم خرید یک سیستم الکترونیکی امکان همخوانی با دیگر تجهیزات میباشد، این اتفاق که پک دزدگیر بیسیم را خریداری کنید و دیگر نتوانید سنسور های دزدگیر، اعلان حریق، هشدار دهنده ها و یا ریپیتر آن را تهیه کنید، بسیار سخت است، اما این پک دزدگیر بیسیم عرضه شده قابلیت اتصال با انواع سنسور ها را دارد.

 بدین ترتیب شما نگران قیمت پکیج دزدگیر کالابست خود نخواهید بود. در جدول پایین بخشی از این سنسور ها که امکان اتصال به این پک دزدگیر را دارد معرفی کرده ایم (البته تعداد بیشتری از تجهیزات متصل شده به دزدگیر بی سیم را معرفی کرده ایم) سنسور شوک سنسور شوک بی سیم سنسور شوک دزدگیر بی سیم را میتوان برای نصب در مکان هایی که امکان خراب کاری سطوح(خراب کردن دیوار، سوراخ کردن گاوصندوق و…) وجود دارد استفاده نمود. آژیر فلاشردار بی سیم آژیر بی سیم آژیر فلاشردار بی سیم دزدگیر را میتوان در فضای باز و دیواره ها نصب نمود، در صورتی که احساس نمایید که صدای آژیر داخلی کافی نیست میتوانید از آژیر فلاشردار بی سیم استفاده نمایید.


می پسندم نمی پسندم

هزینه خرید و نصب دوربین مدار بسته کالابست

تعداد مکان‌هایی که دوربین مدار بسته در آن قرار می‌گیرد، حتی در نرخنامه اتحادیه نصب دوربین مداربسته 1400 هم در نظر گرفته شده است. بودجه‌ای که برای خرید و نصب دوربین مدار بسته کالابست در نظر گرفته‌ایم، چقدر است؟ هزینه نصب دوربین مدار بسته مخفی در منزل به بودجه ما بستگی دارد. بودجه ما تعیین می‌کند، چه نوع دوربین مدار بسته‌ای انتخاب کنیم و تعرفه نصب دوربین مدار بسته سال 1400 تا چه حد برای ما مناسب است. آیا به دوربین‌ دید در شب نیاز داریم؟ در برخی موارد به دوربین‌هایی احتیاج داریم که در شب دید خوبی داشته باشند. این مورد نیز در هزینه نصب دوربین نقش دارد. قیمت نصب دوربین مدار بسته در نظر گرفتن اجرت نصب دوربین مدار بسته اجرت نصب دوربین مدار بسته و راه اندازی آن با در نظر گرفتن شرایط و سختی کار مانند داکت کشی، ارتفاع محل نصب، لوله گذاری و … تعیین می‌شود و در برآورد قیمت نصب دوربین مدار بسته نقش مهمی دارد. دستمزد نصب دوربین مداربسته و عایق‌بندی رطوبتی دوربین عایق بودن در برابر رطوبت از عواملی است که براساس آن هزینه نصب دوربین مداربسته افزایش پیدا می‌کند. نصب دوربین در فضاهای خارجی معمولاً نیاز به عایق‌بندی در برابر رطوبت را ایجاب می‌کند. هزینه خرید و نصب دوربین مدار بسته کالابست در منزل اتحادیه خدمات دوربین مداربسته هر ساله قیمت‌های واحدی را برای نصب دوربین در ساختمان‌ها با کاربری‌های متفاوت تعیین می‌کند. دستمزد نصب دوربین مداربسته در تعرفه مربوط به هر سال مشخص شده است و بهتر است قبل از تماس با نصاب دوربین مدار بسته از نرخ دستمزد اطلاعات لازم را به دست بیاوریم. از عوامل مؤثر در تعیین دستمزد نصب دوربین مداربسته ارتفاع نصب دوربین است. مبنای ارتفاع نصب دوربین مداربسته در فاصله ۳ متری بوده و هر چه ارتفاع بیشتر شود، به تبع آن دستمزد نصب و راه‌اندازی دوربین مداربسته افزایش می‌یابد. professional اعتبار متخصص نصب دوربین مداربسته و گارانتی محصول اعتبار متخصص نصب دوربین مداربسته و درجه تخصص او، نقش تعیین‌کننده‌ای در برآورد هزینه نصب دوربین دارد. چرا که هر چه او تخصص بیشتری داشته باشد، اجرت نصب دوربین مدار بسته نیز بالاتر می‌رود. سخن پایانی در باب فروش و نصب دوربین مدار بسته در پایان اجرت نصب دوربین مدار بسته بعد از برآورد اولیه در بازدید از محل به طور دقیق‌تر اعلام می‌شود، اما عموما در بازه‌ای بین 150,000 تومان و 2,000,000 تومان متغیر است. بسیاری از خدمت‌دهنگان هزینه نصب دوربین مدار بسته را به ازای نصب هر دوربین ۴۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰ تومان اعلام می‌کنند که البته اجرت کابل کشی و کارهای احتمالی دیگر در برآورد هزینه نصب دوربین مدار بسته منظور نمی‌شود.


می پسندم نمی پسندم

دوربین تحت شبکه ارزان کالابست

دوربین مدار بسته به دو دسته آنالوگ و دیجیتال تقسیم می شود که انتقال دیتا در آنها متفاوت است. برای انتقال تصویر دوربین های قدیمی تر از کابل آنتن استفاده می شد و انتقال اطلاعات دوربین های دیجیتال از طریق کابل شبکه صورت می پذیرد و از این رو به آنها دوربین تحت شبکه ارزان کالابست گفته می شود که نام دیگر آن دوربین IP (آی پی) می باشد. دوربین ای پی سرعت انتقال دیتای به مراتب بالاتری نسبت به انواع دوربین مدار بسته آنالوگ دارد و بالتبع از کیفیت بالاتر و رزولوشن تصویر بهتری هم برخوردار است. دوربین های IP جدیدترین نسل دوربین مدار بسته محسوب می شوند و برابر پیش بینی کارشناسان آینده بازار را به طور کامل از آن خود خواهند نمود. انواع دوربین مدار بسته آی پی دوربین ip مانند سایر دوربین های مدار بسته از نظر ظاهری به انواع دوربین بالت، دام و اسپید دام تقسیم بندی می شوند و از لحاظ کیفیت و رزولوشن تصویر از 2 مگاپیکسل به بالا هستند (دوربین های 1.3 مگاپیکسل ای پی هم هستند که استفاده از آنها منسوخ شده است) این دوربین ها نیز شامل کیس فلزی و پلاستیکی می شوند که بسته به نیاز و مکان نصب مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب دوربین آی پی علاوه بر اینکه کیفیت کار را بالا می برد بالتبع هزینه تمام شده را نیز افزایش می دهد چرا که این مدل از دوربین های آنالوگ گران تر هستند که دلیل آن تکنولوژی بالاتر این نوع می باشد. دوربین تحت شبکه بهترین و دربعضی موارد تنها انتخاب ممکن است مثلا برای محیط هایی که فاصله دوربین تا دستگاه ضبط کننده زیاد باشد؛ به عنوان مثال برای مکان هایی که فاصله دوربین تا دستگاه بیش تر از 500 متر باشد ناگزیر باید از دوربین دیجیتال استفاده نمود و با بکارگیری ابزارهای قابل استفاده برای این دوربین ها مانند رادیو و یا فیبر نوری نیاز انتقال تصویر برای فواصل طولانی را برطرف کرد. برای انتقال تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه از کابل شبکه استفاده می شود و برای تغذیه برق آنها مانند سایر دوربین ها یا از آداپتور و یا از سوئیچ تغذیه بهره می برند؛ اما قابلیت دیگری که دوربین های ای پی دارند امکان POE (POWER OVER ETHERNET) است که یک استاندارد جهانی برای انتقال برق محسوب می شود و می تواند روی هر پورت 15.4 وات را منتقل کند که با توجه به افت ولتاژ مسیر و کابل این مقدار به 12.9 کاهش می یابد. (البته برای POE+ تا 25 وات هم قابل انتقال می باشد.) نصب دوربین IP نصب دوربین مدار بسته جزو کارهایی است که نیاز به تخصص دارد اما کار چندان سختی نیست و با یک جستجوی ساده در اینترنت قابل یادگیری است؛ اما نصب دوربین تحت شبکه کمی پیچیده تر است و حتما به کارشناس مجرب نیاز دارد. خرید دوربین ای پی دوربین مدار بسته دیجیتال قوی ترین نوع از سیستم های نظارتی است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. موقع خرید دوربین تحت شبکه به مواردی از جمله جنس بدنه، نوع و قطر لنز، قابلیت دید درشب، برد دوربین و نوع دوربین از نظر شکل ظاهری باید توجه نمود. البته اینها موارد عمومی هستند و برای استفاده های خاص مثلا دوربین پلاک خوان باید مواردی از قبیل قابلیت WDR و یا گزینه های دیگر نیز مورد بررسی قرار گیرند. برای داشتن یک خرید بهینه می توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش دوربین مدار بسته تحت شبکه ما تماس بگیرید. قیمت دوربین تحت شبکه دوربین مدار بسته دیجیتال از لحاظ کیفیت به مراتب بهتر از انواع آنالوگ می باشد و بالتبع هزینه آن هم بیشتر است. از دوربین آی پی برای مکان هایی که وضوح تصویر عالی مد نظر باشد استفاده می شود و باید در نظر داشت که کیفیت و قدرت بالا هزینه بر هم می باشد. قیمت دوربین IP به عواملی از جمله نوع دوربین که ساده باشد یا چرخشی، جنس فلزی یا باکالیت، برد تصویر برداری، کیفیت تصویر و دید در شب رنگی یا معمولی آن بستگی دارد. فروش دوربین آی پی مجموعه کالا بست انواع قیمت دوربین ای پی  را با کیفیت های متفاوت عرضه می نماید و این امکان را در اختیار مشتریان می گذارد تا بهترین انتخاب را متناسب با بودجه و محل نصب دوربین داشته باشند. کالا بست یکی از معتبرترین مرکز فروش دوربین مدار بسته در ایران است که انواع دوربین IP را با گارانتی اصالت کالا عرضه می نماید تا به مشتریان خود خریدی مناسب را اطمینان دهد. فروشگاه کالا بست انواع دوربین مدار بسته IP (CCTV IP CAMERA) را به صورت عمده و جزئی عرضه می نماید و همواره تلاش نموده تا با افزایش سفارشات خود قیمت تمام شده محصولات را کاهش داده تا خرید مشتریان را مقرون به صرفه نماید. بهترین دوربین تحت شبکه ارزان را از کالا بست بخواهید.


می پسندم نمی پسندم

پکیج دوربین مدار بسته ارزان کالابست

خروجی DVR پک دوربین مدار بسته به سه گونه HDMI، VGA و LAN می باشد که قادر است طیف وسیعی از دستگاه های نمایشگر را پوشش دهد. البته قابلیت کنترل حرکتی در تمامی این دی وی آر ها وجود دارد به صورتی که دستگاه در صورت حرکت در محیط ضبط تصویر می کند. در غیر این صورت ضبط انجام نمی شود و از حجم هارد دیسک استفاده نخواهد شد. انواع قیمت پک دوربین کالابست با چند تکنولوژی و با شرایط گوناگون ارائه شده است. آنالوگ، ای اچ دی، HDCVI و IP یا تحت شبکه از جمله تکنولوژی هایی است که در پکها وجود دارد. شما می توانید در میان آن ها پکیج ارزان دوربین مداربسته و پکیج دوربین مداربسته بی سیم مانند پک چهار دوربین LCD دار وایرلس مدل Xens را هم بیابید. در ادامه انواع پکیج هایی را که در فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته کالابست مشاهده می کنید، بررسی می کنیم.

در حال حاضر پکیج های AHD بیشترین استفاده را در ایران دارد. بسیاری از برندها دوربین و دی وی آر با تکنولوژی ای اچ دی تولید می کنند و تنوع بالایی در انتخاب آن وجود دارد. در سیستم های AHD به مانند سیستمهای آنالوگ از کابل RG استفاده می شود و سهولت نصب وجود دارد. تصاویر به صورت مگاپیکسلی ارائه می شود و تا کنون کیفیت 4 مگاپیکسلی هم ارائه شده است. بزرگترین حُسن استفاده از تکنولوژی AHD را می توان تنوع زیاد برند، کیفیت بالای دوربین و همچنین نصب ساده دوربین ها ذکر نمود. از این دسته می توان پک فروشگاهی 16 دوربین AHD با متعلقات کامل را نام برد که تخفیف فوق العاده ای دارد. پکیج AHD در فروشگاه کالابست شامل دوربین های 2 مگاپیکسلی دام و بولت، دی وی آر HD، منبع تغذیه و فیش BNC می باشد. پکیج اقتصادی دوربین مداربسته HDCVI داهوا دوربین مداربسته HDCVI تکنولوژی اختصاصی کمپانی داهوا می باشد. از لحاظ کیفیتی این تکنولوژی بسیار مشابه AHD می باشد و سیم استفاده شده در آن همان کواکسیل است. حداکثر رزولوشن این دوربین ها نیز 4 مگاپیکسل است. به تازگی داهوا دستگاههای XVR ارائه نموده تا بتوان از ترکیبی از دوربین های AHD, HDCVI, انالوگ و آی پی استفاده نمود. در این دسته می توانید پکیج دوربین مدار بسته ارزان کالابست را مشاهده کنید. 


می پسندم نمی پسندم