باتری اصلی و تقویت شده آیفون ایکس iPhone X / 10 فونی شاپ

با در نظر گرفتن کاهش تدریجی کیفیت باتری، خرید باتری اصلی آیفون X و یا باتری تقویت شده کوفنگ آیفون X اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. حالت L شکل باتری آیفون ایکس سبب بزرگ تر شدن و افزایش ظرفیت آن شده است. گوشی آیفون X ظرفیتی برابر با 2716 میلی آمپر ساعت دارد. از این نظر این باتری از هر دو باتری هم نسل خود، یعنی باتری آیفون 8 و باتری آیفون 8 Plus، برتر است. از نظر عملکردی نیز باتری iPhone X بهتر از آیفون 8 عمل می کند؛ اما این ظرفیت بیشتر سبب قدرت بیشتر آن در مقایسه با آیفون 8 پلاس نشده است.

باتری آیفون x

مقایسه ظرفیت باتری iPhone X

باتری تقویت شده آیفون X از نظر ظرفیتی جزو پیشتازان باتری های آیفون تا نسل خود بوده است. البته از باتری آیفون XS که یک سال بعدتر نیز معرفی شده ظرفیت بیشتری دارد. با این وجود باتری هایی از نسل قبلی هم چون باتری آیفون 6 Plus ظرفیت بالاتری دارند. ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که وجود تراشه A13 Fusion و تغییرات ساختاری ایجاد شده، بر کیفیت باتری آیفون X افزوده اند.

باتری آیفون x

مقایسه استقامت باتری آیفون X

بر اساس آمار رسمی ارائه شده از سوی اپل، باطری گوشی آیفون X هنگام پخش فیلم و ویدیو تا 13 ساعت شارژ نگه می دارد. هنگام پخش موسیقی میزان دوام باطری آیفون X تا 60 ساعت برآورد شده است. شما هم چنین تا 12 ساعت با اینترنت LTE می توانید بی وقفه وبگردی کنید. استقامت باطری iPhone X هنگام مکالمه 3G نیز 21 ساعت ارزیابی شده است. در جدول زیر، میزان دوام باطری آیفون ایکس از نظر موارد ذکر شده با تعدادی از باتری های آیفون دیگر مقایسه شده است. در اکثر موارد ذکر شده، این باتری جایگاه قابل قبولی را کسب می کند.

باتری آیفون x

شارژ باتری آیفون ایکس

از همین سال (2017) باتری های آیفون به قابلیت شارژ وایرلس مجهز شدند. این مورد از جمله مواردی بود که به عنوان ضعف آیفون نسبت به گوشی های اندرویدی عنوان می شد؛ از این رو اپل این امکان را در نسل جدید گوشی های خود قرار داد. کاربران می توانند با خرید پد مورد نیاز با توان 7.5 واتی باتری تقویت شده آیفون ایکس خود را شارژ کنند. برای شارژ کامل باتری آیفون X با شارژر معمولی براساس آمار بدست آمده، 189 دقیقه وقت مورد نیاز است. درحالیکه این رقم برای آیفون 8 پلاس 178 دقیقه و برای آیفون 8 تنها 148 دقیقه عنوان شده است.در مقایسه با سایر برندها نیز زمان بسیار بیشتری برای شارژ شدن نیاز دارد. این مورد به عنوان یکی از معایب اصلی باتری iPhone X عنوان شده است.

باتری آیفون x

 

همچنین شارژر اورجینال آیفون x موجود می باشد که در صورت تمایل میتوانید اقدام به خرید نمایید.

 

مشکلات رایج باتری آیفون X

اپل در سال های اخیر برای بهبود کیفیت باتری آیفون های خود، اقدامات مثبت زیادی انجام داده است. باتری های آیفون از لحاظ عددی چندان ظرفیت بالایی ندارند. باتری آیفون X نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در مقایسه با سایر باتری های هم دوره خود، ظرفیت بسیار پایین تری دارد. با این وجود به دلیل هماهنگی سخت افزاری بیش تر و استفاده از فناوری های پیشرفته تر، این دسته از باتری ها از طول عمر بالایی برخوردار هستند. اما باتری های آیفون نیز ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند. در این بخش به بررسی 2 مورد از رایج ترین مشکلات آن ها خواهیم پرداخت.

https://fonishop.com/product/iphone-x-battery/


می پسندم نمی پسندم

طراحی ویلا سیکاس

طراحی ویلا سیکاس در شمال به دلیل شرایط آب و هوایی و طبیعت منحصر به فردش نیازمند رعایت یک سری اصول می باشد که مختص موقعیت جغرافیایی این منطقه می باشد. به طور کلی، ویلا به ساختمانی می گویند که بالاترین کیفیت فضایی را داشته باشد مکانی که نمی توان در آپارتمان های معمولی پیدا کرد. به دلیل اینکه بیشتر ویلا های موجود در شمال عموما برای استفاده در آخر هفته ها و تعطیلات می باشد، طراحی آن باید به گونه ای باشد تا احساسی منحصر به فرد و متفاوت را به فرد منتقل کند.

در دنیای پر مشغله ی امروزه، پیدا کردن مکانی برای به دست آوردن آرامش جزء الویت های ما انسان ها شده است مخصوصا کسانی که در مناطق شلوغ زندگی می کنند و یا زندگی پر استرسی دارند. به دلیل اینکه غالب مردم در خانه های کوچک و در مناطق شلوغ و پر جنب و جوش زندگی و فعالیت می کنند، تقاضا برای داشتن خانه های مستقل و ویلایی در مناطق دنج و آرام به شدت افزایش یافته است. گذراندن آخر هفته ها، اوقات تعطیل و یا کسانیکه تمایل دارند دوران بازنشستگی خود را در مکانی آرام و به دور از شلوغی سپری کنند این مقاله می تواند کمک کننده باشد زیرا ما قصد داریم تا شما را با انواع طراحی و ساخت ویلا در مناطق مختلف ایران و شرایط متنوع آشنا کرده و دیدی کلی درباره ی این موضوع در اختیارتان قرار دهیم.

به طور کلی طراحی ویلا خاص در شمال شامل دو نوع ویلای ساحلی و ویلای جنگلی می باشد که هر کدام کیفیت و اصول خاص خود را دارند. زیرا هر کدام منظره ی خاص خود را دارند و همچنین از مهمترین ویژگی در آنها تفاوت دمایی و رطوبتی می باشد. علاوه بر موارد بالا، قرار گیری این منطقه در بین رشته کوه های البرز و دریای خزر باعث ایجاد شرایطی فوق العاده برای علاقه مندان به ساخت ویلا شده است همچنین توجه به نکاتی مانند تاثیر تابش نور خورشید، جریان باد، مصالح سازگار با اقلیم می تواند برای سازندگان و طراحان ویلا کمک کننده باشد.


می پسندم نمی پسندم

قیمت باتری ال جی فونی شاپ

ال جی یکی از برندهای معتبر تولیدکننده گوشی موبایل بوده که در سال های اخیر توانسته خود را در سطح سایر برندهای معتبر جهانی مطرح کند.

گوشی های ال جی از نظر سخت افزاری کیفیت بالایی دارند و با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای آن ها، ارزش خرید بالایی نیز دارند.

یکی از مواردی که در سال های اخیر در گوشی های ال جی پیشرفت نسبتاً زیادی داشته، باتری آن هاست. باتری های ال جی هرساله با افزایش ظرفیت روبرو شده و امروزه از این نظر جزو برترین ها هستند.

باتری های این برند همانند سایر باتری های موجود در بازار، لیتیومی بوده و از این نظر تفاوتی بین آن ها دیده نمی شود.

باتری های لیتیومی کیفیت اولیه بالایی دارند اما معمولاً پس از نزدیک به 500 تا 600 چرخه شارژ و دشارژ، کیفیت اولیه خود را از دست می دهند.

خرید باتری ال جی

کاهش کیفیت باتری های لیتیومی پس از چند سال استفاده امری طبیعی بوده و در همه برندها مشاهده می شود.

تعویض باتری خراب شده با توجه به تأثیر مستقیم آن در عملکرد بخش های مختلف سخت افزاری، بسیار مهم بوده و در صورت مشاهده هرگونه علامت ناشی از خرابی، بهتر است نسبت به خرید باتری LG جدید اقدام کنید.

البته باتری های این برند همانند اکثر باتری های امروزی جدانشدنی هستند و تعویض آن ها نیازمند دقت بیشتری است.


می پسندم نمی پسندم

املاک پرند

با توجه به شرایط شهر پرند و پیشرفت روز افزون کیفیت زندگی و امکانات رفاهی در آن، خرید و فروش ملک در این شهر نیز شدت گرفت. گسترش تقاضا ها برای خرید و فروش املاک پرند منجر شد تا مراکز زیادی به منظور این کار در این شهر تاسیس شوند. امروزه شاهد املاکی های زیادی در سطح شهر پرند و دیگر شهر ها از جمله تهران هستیم که به خرید و فروش واحد های مسکونی و تجاری پرند می پردازند.

املاک پرند فاز ۲ دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. خانه های این فاز با قیمت های متغیری به فروش می رسند. عوامل مختلفی روی قیمت خانه های این فاز تاثیر می گذارند. متراژ و سال ساخت از مهم ترین آیتم های تاثیر گذار روی قیمت واحد ها می باشد. واحد های ۷۰ متری قیمتی در حدود ۱ میلیارد و ۴۰۰ تا ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دارند. این در حالی است که قیمت خانه های ۱۰۰ الی ۲۰۰ متری به ۲ الی ۳ میلیارد تومان در این فاز می رسد.

املاک پرند فاز 4 بیشتر به مسکن مهر تعلق دارند. لازم به ذکر است که در میان ساختمان های این فاز می توانیم شاهد پروژه های شخصی ساز نیز باشیم. با توجه به وجود تعداد زیادی واحد مسکونی در این فاز، دولت توجه زیادی به ساخت مراکز تفریحی و فراهم کردن تمامی امکانات رفاهی و خدماتی داشته است. در این فاز می توانیم شاهد مراکز آموزشی و ورزشی و یا مراکز درمانی مجهز و نوساز باشیم. در ابتدای شروع کار مسکن مهر‌ واحد های این فاز با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسیدند. امروزه نیز با وجود افزایش قیمت ملک می توانیم واحد های مسکن مهر این فاز را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنیم.

اگر بخواهیم به طور کلی توضیح دهیم فاز های ۴ تا ۶ بیشتر واحد های مسکن مهر را دارا می باشند. در نتیجه املاک پرند فاز 5 نیز بیشتر خانه های مسکن مهر را شامل می شوند. این خانه از نقشه های تقریبا یکسانی پیروی می کنند و تنها بازسازی آن ها طبق سلیقه مالک می تواند متفاوت باشد. متراژ واحد های این فاز نیز بالا بوده و مناسب اسکان خانوار هایی با تعداد بالا می باشد.

فاز ۶ یکی دیگر از فاز های پرند می باشد که بیشتر روی مسکن مهر متمرکز است. املاک پرند فاز 6 واحد های استاندارد در ساختمان هایی با شکل یکسان دارند. بافت شهر ظاهر نوساز خود را حفظ کرده و برای ساکنان جز فاز های محبوب به شمار می رود. یکی از مزایای خانه های این فاز، احاطه به کل منطقه پرند می باشد. خانه های فاز ۶ بیشتر در مناطق مرتفع ساخته شده اند به همین علت خانه های آن دید کاملی به سایر بخش های پرند دارند.

املاک پرند فاز ۳ نسبت به سایر فاز ها خنک تر می باشد که این امر به علت ارتفاع بیشتر آن رخ داده است. افرادی که از شهرستان های سردسیر قصد مهاجرت دارند بهتر است املاک پرند در فاز ۶ را برای زندگی انتخاب کنند. مساحت و وسعت فاز ۶ در حدود هزار و هفتصد هکتار برآورد شده است. در این منطقه وسیع حدود ۳ هزار و ۸۰۰ واحد ساخته شده است که جمعیت زیادی را در خود جای می دهد.

خرید و فروش امتیاز مسکن ملی شهر پرند و خدماتی نزدیک املاک پرند در این فاز از جمله مزایای آن می باشد. همچنین مهندسان در حال ساخت راه ارتباطی از این فاز به جاده ملارد و کرج هستند. تمامی این موارد در کنار نقشه کشی زیبای واحد های املاک فاز ۶ که توسط شرکت های ترکیه ای طراحی شده است باعث جذب مشتری برای خرید و اجاره خانه شده است.

خرید و فروش مسکن مهر شهر پرند یکی از بهترین اقدامات دولت در شهر هایی مانند پردیس و پرند می باشد. شهر پرند به علت داشتن آب و هوای معتدل تر نسبت به پردیس گزینه مناسب تری به شمار می رود. املاک پرند به دو دسته املام شخصی ساز و املاک مسکن مهر تقسیم می شوند. املاک مسکن مهر توسط دولت و پیمانکار های دولتی طراحی و ساخته می شوند. به علت حمایت دولت از سازندگان این املاک، قیمت واحد ها در ابتدای خرید و ثبت نام بسیار مناسب می باشد.

فایلینگ و آگهی املاک پرند به گونه ای ساخته شده اند که هر واحد و هر ملک بتواند تقریبا به تمامی خدمات رفاهی دسترسی کامل داشته باشد. علاوه بر این مجتمع های آموزشی نظیر مدرسه در تمامی مقاطع و آموزشگاه های تدریس زبان و دیگر حرفه ها نیز در پرند با شرایط مناسب ساخته شده اند. این آیتم یکی از نقاط قوت این شهر برای زندگی می باشد.


می پسندم نمی پسندم