برترین ارائه دهنده انواع خدمات پمپ

بوستر پمپ دستگاهی است که به منظور افزایش مجموع آب مصرفی و فشار آب ، چند پمپ آب را به صورت موازی به هم کوپل می کنند. به طور کلی تمامی بوستر پمپ های آبرسانی، خانگی و آبیاری برای افزایش فشار سیال در آپارتمان، ساختمان های مسکونی، صنعتی و غیره استفاده می شوند. سیستم این تجهیزات همانند یک کمپرسور گازی است که در آن سیالات متراکم و فشرده می شوند و سیالات با فشار بالا انتقال می یابند. بعضی از پمپ ها باید آب را به ارتفاع بالاتری انتقال دهند به صورتی که به دو مرحله پمپاژ نیاز پیدا می کنند. بوسترپمپ آبرسانی ، گردش آب در سراسر لوله را تامین می کند و فشار آب را نیز ثابت نگه می دارد و لازم نیست از پمپ های خیلی پر قدرت معمولی استفاده کنیم. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده و نماینده فروش انواع پکیج بوستر پمپ در تهران می باشد. برای طراحی و ساخت بوستر پمپ توسط بهترین شرکت سازنده بوستر پمپ و یا خرید، استعلام قیمت و یا مشاهده کاتالوگ انواع بوستر پمپ آبرسانی، آتشنشانی، آبیاری، کشاورزی، خانگی، ساختمان و صنعتی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پمپ آب پنتاکس که یکی از معروف ترین برندهای پمپ در ایران می باشد، همچنین به تولید بوستر پمپ پنتاکس می پردازد. بوستر پمپ پنتاکس یکی از محبوب ترین بوستر پمپ های ایران است که در امکان مختلف مخصوصا در ساختمان های بلند استفاده می شود. پمپ آب پنتاکس شناخته شده ترین و معروف ترین برند در ایران می باشد. بجز پمپ آب، بوستر پمپ پنتاکس نیز در ایران بسیار محبوب است. بوستر پمپ های بوستر پمپ آبرسانی، بوستر پمپ آتشنشانی و آبیاری پنتاکس به دلیل هزینه نگهداری کم و با صرفه بودن، دارای جایگاه مهمی در صنعت بوده و در نتیجه در اکثر مجتمع های مسکونی و مراکز بزرگ تفریحی، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. از اجزاء تشکیل دهنده بوستر پمپ خانگی پنتاکس می توان به الکترو پمپ، فشار سنج، تابلو کنترل، اینورتور و غیره اشاره نمود. شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) تولید کننده بوستر پمپ پنتاکس در تهران می باشد. برای خرید بوستر پمپ پنتاکس یا استعلام قیمت از محصولات مختلف پنتاکس مانند بوستر پمپ های آتش نشانی، آبیاری و آبرسانی پنتاکس با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان (پمپ خوب) طبق ضوابط جدید آیین نامه سال 1399 مجموعه پمپ آتش نشانی و بر اساس استانداردهای آن اقدام به طراحی و ساخت بوستر پمپ های تاییدیه آتشنشانی می نماید. این بوستر پمپ های آتشنشانی در سری های مختلف مانند کلاس S1, S2 و S3 ساخته می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آیین نامه مجموعه پمپ های آتش نشانی، PDF زیر را بخوانید. برای خرید بوستر پمپ آتش نشانی یا استعلام قیمت بوسترپمپ تاییدیه آتشنشانی با کارشناسان ما در شرکت پایا گسترش خورشید تابان تماس بگیرید.

منبع تحت فشار پمپ آب به نام های دیگری نیز شناخته می شود. از جمله آنها منبع انبساط یا مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی پمپ می باشد. این منابع تحت فشار در رنگ های مختلفی عرضه می گردند. مکانیسم عملکرد مخزن تحت فشار یا منبع دیافراگمی اینطور است که به علت وجود تیوپ منبع تحت فشار، هوا با فشار زیاد در آن ذخیره می شود و آب بواسطه این فشار هوا به داخل لوله ها فرستاده می شود.در این لحظه آبی که با فشار بالا در مخزن تحت فشار قرار دارد به محض اینکه شیر باز شد تخلیه می شود.

از پرکاربردترین سیستم های فیلتر آلودگی های معلق در آب فیلتر های شنی هستند. با استفاده از این فیلترها قادر خواهید بود ذرات معلق موجود در آب به قطر 50 میکرون را حذف نمایید. اما جهت حذف مواد رنگی موجود در آب و ذرات رنگی و طعم آب باید بلافاصله بعد از فیلتر شنی استخر از فیلتر کربنی استفاده شود. دستگاه فیلتر شنی استخر بهترین و رایج ترین انتخاب برای برای شفافیت و تصفیه آب استخر می باشد. در لایه های مختلف فیلتر شنی از سایزهای متفاوت سیلیس استفاده می شود. لایه بالایی آن بین 0.5 تا 1.5 ، لایه میانی بین 1.5 تا 3 و لایه زیرین 5 تا 3 میلیمتر می باشد.یک صفحه جداگانه بنام صفحه نازل نیز در کف نازل فیلتر شنی استخر متصل می شود که کار این صفحه جلوگیری از خروج سیلیس از فیلتر شنی می باشد. معمولا یک سوم فیلتر شنی را جهت معلق بودن املاح پر نمی کنند تا زمان بکواش را بالا ببرند.


می پسندم نمی پسندم

قیمت تاج گل ترحیم هانی گل ‏

از انواع گل ها برای عرضه به عموم مردم در مراسم ها و مناسبت های متنوع و خاص می توانیم به انواع باکس گل، انواع تاج گل ارزان، انواع سبد گل، انواع دسته گل و …. اشاره نماییم. شما می توانید در زمان نیاز با توجه به علاقه و سلیقه فرد هدیه گیرنده برای خرید نمونه ای از این محصولات اقدام نمایید. در نظر داشته باشید استفاده از هر گروه این محصولات با دیگری قطعا متفاوت است. برای نمونه شما برای دیدار دوست قدیمی خود هرگز برای خرید تاج گل اقدام نخواهید کرد، در این حالت استفاده از این مدل با قیمت مناسب بسیار برای تاج گل بهشت زهرا، تاج مراسم تدفین، تاج مراسم تبریک، تاج گل نمایشگاه و … مورد استفاده قرار می دهید. در نظر داشته باشید در زمان خرید این محصول باید دقت بسیاری را به خرج دهید تا در نهایت بتوانید بهترین و با کیفیت ترین محصول و در عین حال مقرون به صرفه ترین محصول را خریداری نمایید. در این مطلب تمامی موارد مهم در این زمینه را بررسی خواهیم نمود. همه چیز درباره تاج گل ارزان در نظر داشته باشید بسیاری از عوامل می تواند در قیمت تاج گل ترحیم هانی گل ارزان تاثیر گذار باشد. نه تنها قیمت بلکه کیفیت موجود از این محصولات مورد توجه همگان است. تاج گل های ارزان نیز از این موارد خارج نیست و شما در زمان خرید به عنوان خریدار توقع کیفیت مناسب و در عین حال قیمت مقرون به صرفه، زیبایی تاج گل را دارا هستید. انواع تاج گل در تهران دارای چه ویژگی هایی هستند؟ در چه مراسم هایی و چه زمان هایی به خرید تاج گل های ارزان نیازمند هستیم؟ در زمان خرید این نمونه از گل باید به چه مواردی توجه کنیم؟ خرید اینترنتی این نمونه از گل ها آیا امکان پذیر هستند؟ آیا عکس تاج گل ارزان قیمت به عنوان تبلیغات می تواند مشتری را افزایش دهد؟ و هزاران سوال دیگر که در این قسمت ذهن شما را به خود مشغول نموده است. بهتر است قبل از خرید تاج گل ارزان در تهران و در دیگر شهر های ایران ابتدا این موارد را بدانید و سپس برای خرید اقدام کنید، در این حالت قطعا از خرید خود راضی خواهید بود.


می پسندم نمی پسندم

شرکت طراحی سایت اختصاصی

شرکت طراحی سایت اختصاصی پلتفرم حافظ شامل کلیه خدمات و فعالیتهایی است که برای طراحی ، کدنویسی و  پیاده سازی یک وب سایت تماماً اختصاصی صورت میگیرد. زمانی که از یک وب طراحی سایت اختصاصی صحبت میکنیم، هدفمان پیاده سازی خواسته های گوناگون یک مشتری اعم از دارا بودن ظاهر گرافیکی منحصر به فرد، امنیت بالا، سرعت و رابطه کاربری مناسب و به کارگیری آخرین تکنولوژی های فعال در حوزه طراحی وب سایت است. با انتخاب خدمات طراحی سایت اختصاصی ایران وب لایف، میتوانید به سادگی و متناسب با کسب و کار خودتان، بهترین وب سایت درمیان رقبای فعال حوزه خود را دارا باشید. نمونه کارهای ما در همین بخش و تنوع ویژگی ها و خدمات انجام گرفته در آنها، تأییدی بر این موضوع است.


می پسندم نمی پسندم

پاسپورت دومینیکا های لیپ

سرمایه‌گذاری در دومینیکا می‌توانید شهروندی این کشور را دریافت کنید و این موضوع به تنهایی می‌تواند مزیت‌های بسیاری را به شما عرضه کند که در ادامه شما را با آن ها بیشتر آشنا خواهیم کرد.

افزایش سرمایه

دومینیکا اقتصادی پویا و رو به توسعه دارد. این موضوع و همچنین جو سیاسی پایدار این کشور به شما این اطمینان را می‌دهد که با سرمایه‌گذاری در آن، سرمایه خود را افزایش می‌دهید که بسیار حائز اهمیت می‌باشد و هیچگونه نگرانی راجع به آینده‌ی سرمایه‌تان نخواهید داشت.

 سفر به بیش از ۱۴۰ کشور بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا

همانطور که می‌دانید اخذ ویزای کشورهای مختلف برای ایرانیان پروسه‌ی بسیار پیچیده و گاها سخت و حتی در مواردی غیر ممکن می‌باشد.

ولی شما با داشتن اخذ پاسپورت دومینیکا بدون اتلاف وقت می‌توانید به تعداد زیادی از کشورها در قاره اروپا، آمریکا، آفریقا و آسیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید و یا زندگی کنید.

به خوبی می‌دانید، داشتن پاسپورتی که بدون نیاز به ویزا بتوانید به بیش از ۱۴۰  کشور دنیا سفر کنید چه مزیت مهمی به حساب می‌آید که نباید از آن غافل شد که سرمایه‌گذاری در کشور دومینیکا امکان دریافت پاسپورت دومینیکا های لیپ را برای شما فراهم می‌کند.

مشخصات جغرافیایی دومینیکا

دومینیکا، یک کشور در منطقه کارائیب است. پایتخت آن روسو، در ضلع غربی جزیره واقع شده است. این مکان از نظر جغرافیایی به عنوان بخشی از جزایر بادگیر در مجمع‌الجزایر آنتیل‌های کوچک در دریای کارائیب واقع شده است.

این جزیره از شمال شرقی در نزدیکی گوادلوپ و از جنوب شرقی در نزدیکی مارتینیک واقع شده است.


می پسندم نمی پسندم

پاسپورت دومینیکا های لیپ

پاسپورت دومینیکا های لیپ و درخواست اخذ ملیت و پاسپورت کشور دوم طی سال های اخیر برای ایرانیان افزایش داشته است. گرفتن تابعیت کشوری که اعتبار پاسپورت بالایی دارد برای ایرانیان که مایل به روابط بین الملل گسترده، ورود به حوزه ها و عرصه های معتبر خارجی و دنبال فرصت های جهانی برای پیشرفت و ارتقا سطح زندگی خود و خانواده خود در تمام زمینه های تحصیلی، سرمایه گذاری و رفاهی زندگی هستند بهترین گزینه است.

شما با دریافت تابعیت و اقامت دومینیکا یکبار برای همیشه پاسپورت یک کشور مشترک المنافع با ارزش بالا را دریافت خواهید کرد و بدون نیاز به شرط حضور و داشتن مدرک زبان انگلیسی و دیگر شرایط دشواری که برای دریافت پاسپورت کشورهای دیگر وجود دارد، بصورت مادام العمر از مزایای بسیار آن بهره خواهید برد.

همینطور شما با دریافت تابعیت دومینیکا به نوعی راه فرزندان و نسل های آینده را برای تحصیل در بهترین کشورهای اروپا و همینطور داشتن پاسپورت دوم کشوری قدرتمند مانند دومینیکا تسهیل خواهید نمود.

کشور دومینیکا جزء کشورهای مشترک المنافع با انگلستان بوده و به همین جهت از حمایت انگلستان برخوردار می باشد و روز به روز بر ارزش و اعتبار پاسپورت آن افزوده می شود.با توجه به مناسبات سیاسی آرام و بدور از تنش دومینیکا با سایر کشورهای دنیا هر ساله شاهد بهبود ارزش پاسپورت این کشور هستیم.


می پسندم نمی پسندم

دیزل ژنراتور ولوو پنتا

انواع دیزل های مخصوص دیزل ژنراتور ولوو پنتا طوری طراحی و استاندارد سازی میشوند که دارای شکل و ابعاد تقریبا مشابهی باشند تا در هنگام تولید دیزل ژنراتوربتوان از تجهیزات و اقلام مشابه استفاده نمود و هزینه های تولید و قیمت تمام شده دیزل ژنراتور ولوو پنتا را کاهش داد. تقسیم بندی دیزل های مخصوص ژنراتور کمپانی ولوو پنتا بر اساس پلتفرم مشترک به شرح سری 5 لیتری (TAD530GE ,TAD531GE ,TAD532GE)، موتورهای سری 7 لیتری (TAD731GE ,TAD732GE ,TAD733GE ,TAD734GE ). سری 13 لیتری (TAD1341GE ,TAD1342GE,TAD1343GE ,TAD1344GE ,TAD1345GE) و موتورهای سری 16 لیتری (TAD1640GE ,TAD1641GE ,TAD1642GE ,TWD1643GE ,TWD1644GE ,TWD1645GE) میباشند پلتفرم مشترک منجربه ساده سازی و تسهیل تولید انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا و همچنین هنگام ارائه خدمات سرویس و نگهداری دهی به انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا میگردد.لازم به ذکر است که موتورهای ولوو پنتا سری 5 و 7 لیتری در کشور آلمان تولید میگردند و سری 13 و 16 لیتری در کشور سوئد تولید میشوند.

موتورهای دیزل ولوو پنتا مخصوص استفاده در ژنراتور بعلت استفاده از تکنولوژی جدید و بالا دارای کارکردی یکنواخت و کم لرزش بوده و صدای آن در مقایسه با سایر دیزل ها کمتر میباشد.

استفاده از تکنولوژی پیشرفته گروه ولوو در تولید انواع موتورهای دیزل شرکت ولووپنتا منجر به کاهش آلودگی محیط زیستی و کاهش گازهای الاینده در انواع دیزل ژنراتور ولوو پنتا گردیده است.

به طور کلی می توان گفت، دیزل ژنراتورهای ولوو پنتا یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع دیزل ژنراتوردر سطح جهانی بوده و به خاطر خدمات پس از فروش و کیفیت بالایی که به مشتریان ارائه می دهند در بازارهای جهانی به عنوان یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور شناخته میشود. کارایی بالا، بازدهی بالا و قیمت بسیار مناسب از سایر ویژگیهای مورد علاقه مصرف کنندگان ایرانی انواع دیزل ژنراتور ولووپنتا میباشد. دیزل ولووپنتا یکی از پیشرفته ترین نوع دیزل است و با وجود حداقل سوختی که مصرف می کند بیشترین قدرت را تولید میکند. دیزل ولوو پنتا با توجه به جدید ترین و بهترین استاندارهای جهانی ساخته شده و کمترین میزان آلودگی و سرو صدا را تولید می کنند.

آلودگی و سرو صدا را تولید می کنند.

منبع: https://volvogenerator.ir


می پسندم نمی پسندم

هزینه های قبل از جراحی بینی چقدر است؟

هزینه جراحی بینی در تهران و شهرستانها در سال 1401 یکی از مهمترین عوامل انجام جراحی بینی در تهران می باشد. همانطور که می دانید بازه قیمتی جراحی بینی در سال 1401 برای جراحان مختلف متفاوت است. در این مقاله به بررسی عوامل موثر بر قیمت جراحی بینی در تهران و شهرستان ها پرداخته ایم. همچنین هزینه جراحی بینی، هزینه های قبل و بعد از جراحی بینی، هزینه جراحی بینی استخوانی 1401 و هزینه جراحی بینی ترمیمی را آورده ایم. در ادامه معایب جراحی بینی ارزان در تهران و شرایط پرداخت هزینه جراحی بینی به صورت اقساطی در تهران را توضیح دادیم.

هزینه های قبل از جراحی بینی چقدر است؟

بخشی از هزینه عمل بینی مربوط به هزینه قبل از جراحی بینی می باشد که به چند عامل مهم و اساسی بستگی دارد. در واقع بیمار قبل از انجام جراحی باید مبلغی را به عنوان هزینه قبل از جراحی بینی پرداخت کند که به شرح زیر می باشد:

 هزینه مشاوره جراحی بینی:

برخی از پزشکان برای مشاوره و ویزیت اولیه رینوپلاستی هزینه ای دریافت نمی کنند، اما برای سایر پزشکان این هزینه باید پرداخت شود. خبر خوبی که برای شما داریم این است که در اکثر موارد اگر از طریق 24 مشاور پزشک به جراح بینی مراجعه کنید، نیازی به پرداخت هزینه مشاوره جراحی بینی نخواهید داشت.


هزینه آزمایشات قبل از جراحی بینی:

قبل از انجام جراحی بینی باید آزمایشات مربوط به غلظت و انعقاد خون، قند خون، کم خونی، فقر آهن و ... را انجام دهید که نتایج آن را باید قبل از عمل به پزشک خود تحویل دهید. توجه داشته باشید که جراحان بدون نتیجه این آزمایشات جراحی را انجام نمی دهند.


هزینه عکاسی رینوپلاستی:

برای گرفتن عکس آتلیه ای، برخی از پزشکان این کار را در مطب خود انجام می دهند که معمولا هزینه کمتری دارد. هیچ روتوشی روی عکس آتلیه ای انجام نمی شود تا پزشک با استفاده از وضوح کامل عکس مستقیماً مشکلات بینی فرد را ببیند. مراقب باشید که اگر جراح سی تی اسکن برای شما تجویز کرد، هزینه سی تی اسکن به هزینه های قبل از جراحی بینی اضافه می شود.

هزینه کلینیک یا بیمارستان:

معمولاً هزینه عمل بینی در کلینیک کمتر از هزینه عمل بینی در بیمارستان است، زیرا بیمار پس از 5-4 ساعت از جراحی بینی از کلینیک ترخیص می شود. اما به دلیل داشتن تجهیزات بیشتر، بیمارستان برای افرادی که بیماری های زمینه ای خاصی دارند مناسب است و معمولاً بیمار حداقل یک شب نیاز به بستری شدن دارد.

هزینه جراحی بینی:

دستمزد جراح بینی نیز بسته به میزان تخصص و مهارت پزشک در زمینه جراحی بینی متفاوت است. بهتر است برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران تنها به دنبال جراحی بینی ارزان نباشید و تمامی فاکتورها را در نظر بگیرید. همچنین توجه داشته باشید که هر چه این روش پیچیده تر باشد، هزینه آن نیز بیشتر می شود، زیرا به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد. همچنین نوع پوست و وجود انحراف بینی نیز در هزینه نهایی جراحی بینی موثر است.

 

می پسندم نمی پسندم

پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا و اقامت دائم دارای مزایای بسیاری مانند مدت پروسه زمانی بسیار کوتاه ۳ تا ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومینیکا، عدم نیاز به حضور فیزیکی و مدرک زبان و نداشتن شرایط پیچیده مانند سوابق مدیریتی می‌باشد. خارج از مزیتهای کشور دومینیکا که معمولا افراد را ترقیب به اقدام برای اخذ تابعیت این کشور می‌نماید، مهم‌ترین موضوع برای ایرانیان این است که دومینیکا تنها کشوری است که برای اعطا تابعیت و پاسپورت (طی پروسه کوتاه مدت) برای ایرانیان تشکیل پرونده می‌دهد و ایرانی‌هایی که تنها دارای تابعیت کشور ایران هستند و برای تجارت بین المللی و سفرهای خارجی خود نیاز به تابعیت دوم و اخذ پاسپورت دوم دارند، گزینه دیگری برای انتخاب ندارند.

دلیل گرفتن اقامت و پاسپورت دومینیکا زندگی و اقامت در این کشور نیست، بلکه بدست آوردن پاسپورت کشوری است که به شما اجازه سفر به بسیاری از کشورها مانند انگلستان را بدون نیاز به اخذ ویزا میدهد.

با خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانید بدون نیاز به درخواست ویزا و یا ایستادن در صف‌های طولانی سفارت‌خانه‌ها یا ارائه مدارک خاصی، بدون نیاز به ویزا سفر نمایید، هر لحظه و هر زمان. در حال حاضر تنها چندین کشور وجود دارند که امکان اخذ پاسپورت دوم بدون شرط اقامت فیزیکی دران کشورها وجود دارد.


می پسندم نمی پسندم

دانلود آهنگ ایرانی و خارجی از وب سایت موزیک باران

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ ایرانی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ خارجی در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.

شما میتوانید جدیدترین آهنگ های ایرانی را با دو کیفیت 128 و 320 از وب سایت موزیک باران دانلود نمایید، به این نکته دقت داشته باشید که شما میتوانید با وب سایت موزیک باران روزانه به دانلود آهنگ در تمامی سبک ها و به روزترین آنها بپردازید و بدون پرداخت هیچ هزینه ای از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید همچنین میتوانید فول آلبوم ها را نیاز با انتخاب آرتیست مورد نظر خود به صورت رایگان دریافت نمایید.


می پسندم نمی پسندم